روغن خراطین
نوشته شده توسط : msnag

پروتئین و الانتئین موجود در این محصول، باعث ایجاد قابلیت حجم‌دهندگی در آن شده‌است. این خاصیت روغن خراطین می‌تواند در حجم دادن به اندام‌های مختلف آقایان و خانم‌ها کاربرد داشته باشد.

آقایان از این قابلیت روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی و همچنین عضلات مختلف خود مانند سینه، بازو و باسن استفاده می‌کنند. خانم‌ها نیز در اندام‌های مختلفی مانند سینه، باسن، لب و ... از فواید این روغن بهره می‌برند.

لازم به ذکر است افرادی که دارای پوست مستعد جوش و آکنه روغن خراطین هستند، نیاز است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. همچنین مکانیسم اثر روغن خراطین موقت است و حدود 6 ماه ماندگاری دارد، بنابراین برای حفظ اثرات آن باید مصرف روغن را تمدید کنید.

دوره استفاده از روغن خراطین زیما چقدر است؟
برای پاسخ دادن به این سؤال لازم است در مورد شرایط ژنتیکی و وضعیت جسمی شما بیشتر بدانیم. در واقع هر فردی بسته به نوع عارضه، هدفی که از استفاده از این محصول دارد و شرایط جسمی و ژنتیک خود، نتیجه متفاوتی از این محصول دریافت می‌کند. ما توصیه می‌کنیم در مورد این موضوع با کارشناسان متخصص و باتجربه حوزه روغن تراپی پوست و مو مشورت کنید.

یکی از کاربردهای این محصول که به مذاق خانم‌ها خوش آمده‌است، تأثیر آن بر زیبایی لب و گونه است. این محصول با خاصیت حجم‌دهی و سفت‌کنندگی خود لب و گونه را دچار تغییرات قابل‌توجهی می‌کند. درواقع شلی و کاهش حجم لب و گونه با استفاده مداوم از این محصول کاملاً برطرف می‌شود. بدین ترتیب فرم لب و گونه تغییر کرده و نوعی لیفت طبیعی بر روی آن اعمال می‌شود.

چاقی صورت
خیلی از خانم‌ها وقتی تصمیم به کاهش وزن می‌گیرند، نگران لاغر شدن بیش از اندازه صورتشان هستند. این محصول کمک می‌کند که حجم از دست رفته صورت برگردد. بدین ترتیب چاقی صورت یکی از کاربردهای این محصول به حساب می‌آید.

حجم و فرم دهی عضلات
متأسفانه ورزشکاران و افرادی که با مشکل سایز اندام‌های خود روبرو هستند، سراغ انواع ژل‌ها، آمپول‌ها و قرص‌های حجم دهنده‌ای می‌روند که در طولانی‌مدت عوارض نامطلوبی را برای سلامتی دارند. این روش‌ها دارای مواد هورمونی است که کل سیستم بدن را تحت تأثیر قرار داده و مضرات بالایی دارند.

شما می‌توانید برای افزایش حجم و فرم دهی آن‌ها از روغن خراطین اصل استفاده کنید. این روغن هیچ‌گونه عوارضی برای بدن نداشته و دارای اثرگذاری طبیعی است. همچنین می‌توان از آن برای یک یا چند عضله هم‌زمان نیز استفاده کرد. در واقع این روغن می‌تواند حجم نامحسوس عضلات برای کسانی که به صورت موازی فعالیت ورزشی دارند را به همراه داشته باشد.

رفع شلی و افتادگی اندام‌ها
این روغن علاوه بر اینکه به سینه و باسن شما حجم می‌دهد، آن را سفت نیز می‌کند. بنابراین می‌توان این محصول را در جهت رفع شلی و افتادگی اندام‌هایی مانند سینه و باسن در خانم‌ها مورد استفاده قرار داد. علت وجود این قابلیت در روغن خراطین نیز وجود همان پروتئین‌هایی مانند الانتئین می‌باشد.

افزایش جریان خون
روغن خراطین با مواد مغذی مفیدی که در خود دارد، موجب افزایش سطح خون‌رسانی در عضله و بافتی که روی آن ماساژ داده شده، می‌شود. همان‌طور که می‌دانید افزایش خون‌رسانی یعنی تغذیه بهتر و رشد بیشتر عضله. دلیل استفاده از این روغن برای ماساژ درمانی و برطرف کردن درد مفاصل و دردهای روماتیسمی نیز همین خاصیت است.

جوانسازی
چین‌وچروک‌ها، خط اخم، خط خنده و خط پیشانی و خطوط اطراف چشم از عوارض ناخوشایند افزایش سن است. روغن خراطین اصل می‌تواند به جوان‌سازی پوست صورت شما کمک کند. الانتئین موجود در این روغن برای پر شدن خطوط نامطلوب روی صورت و رفع چین و چروک آن تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. این خاصیت به حدی مؤثر است که از آن به عنوان ماده اولیه کرم‌های جوان‌کننده صورت استفاده می‌شود. علاوه بر آن این روغن باعث بهبود شرایط سلامتی پوست صورت مانند شفافیت و درخشندگی بیشتر، نرمی و لطافت پوست و رفع لک نیز می‌شود.

در عوض استفاده بلند مدت و منظم از روغن‌های طبیعی مانند خراطین، می‌تواند اثراتی نزدیک به فرآیندهای درمانی غیرطبیعی داشته باشد، بدون اینکه کوچکترین اثرات جانبی و آسیبی سلامت و زیبایی شما را تهدید کند.

در ضمن به هیچ عنوان نباید در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده از این محصول را متوقف کنید، چرا که ممکن است نتایج به دست آمده از بین برود. در واقع اگر می‌خواهید ماندگاری نتایج استفاده از روغن خراطین را تضمین کنید، بهتر است آن را به برنامه روزانه مراقبت از پوست و موی خود اضافه کنید.

طرز استفاده از روغن خراطین
برای اینکه اثرگذاری روغن خراطین بیشتر شود، بهتر است آن را از روش زیر مورد استفاده قرار بدهید:

ناحیه مورد نظر را شسته و خشک کنید.
با استفاده از ماساژ دادن و یا قرار دادن یک حوله داغ، اندام مورد نظر را گرم کنید.
بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، چند قطره روغن خراطین بر روی آن قرار دهید.
سپس به مدت ۵ دقیقه روغن را بر روی اندام مورد نظر ماساژ دهید.
حالا یک پارچه خیس را بر روی محل قرار بدهید.
توجه داشته باشید که برای اطمینان از اثربخشی لازم است این مراحل را ۲ بار در روز تکرار کنید.

قیمت روغن خراطین
قیمت روغن خراطین در مقایسه با کاربرد منحصر به فردی که در بزرگ کردن حجم عضلات و ارتقاء سلامت پوست دارد، مبلغ منصفانه‌ای است. به علاوه منبع استخراج این روغن در نوع خود، دلیلی برای ارزش بالا و نحوه قیمت‌گذاری آن می‌باشد.

سینه
برای افزایش حجم اندام‌های خود می‌توانید به جای استفاده از روش‌های پرهزینه و پرخطر از مواد طبیعی که سال‌هاست برای این منظور استفاده می‌شود، بهره ببرید. با روغن خراطین اصل می‌توانید در مدت‌زمان مشخصی نتایج مطلوبی را مشاهده کنید. این روش می‌تواند جایگزین بدون عارضه‌ای برای جراحی و پروتز سینه، فیلرها و حجم دهنده‌های شیمیایی باشد. استفاده از کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده عارضه‌های نامطبوعی چون تیره شدن و لک شدن، سوزش و خارش به مدت طولانی به همراه دارد، جراحی نیز درد، دوره نقاهت طولانی، هزینه و مشخص بودن جای جراحی را دارد. این در صورتی است که شما با استفاده از خواص روغن خراطین می‌توانید به صورت کاملاً طبیعی، بدون درد و عوارض، افزایش حجم سینه و فرم دهی به آن را تجربه کنید.

گونه
حفظ تقارن و زیبایی صورت برای بسیاری از افراد خصوصاً خانم‌ها اهمیت بالایی دارد. از این رو بسیاری برای بهبود آن اقدام به تزریق فیلر یا جراحی پروتز می‌کنند. این اقدامات ممکن است عوارض جبران‌ناپذیر و ناخوشایندی مانند تورم، کبودی، مشخص شدن جای جراحی و التهاب سلولی داشته باشد. امروزه می‌دانیم که بدون این عوارض نیز می‌توان به نتیجه دلخواه رسید.

شما به آسانی می‌توانید با استفاده از روغن طبیعی خراطین در دوره 60 تا 90 روز گونه‌های خود را به صورت نامحسوس و طبیعی برجسته‌تر از آنچه هست، کنید.

حجم دهی به عضلات صورت با روغن خراطین

لب
همه ما نمونه‌هایی از تزریق لب‌های ناموفق که کاملاً غیرطبیعی هستند را دیده‌ایم. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد مشهور، بازیگرها و حتی بانوان غیر معروف را دیده‌ایم که برای رهایی از لب‌های باریک خود به تزریق ژل و پرکننده‌های شیمیایی روی آورده‌اند. این روش‌ها نه تنها غیرطبیعی که در برخی موارد نازیبا و مضر نیز هستند. خطرات در کنار هزینه‌های بالایی که دارند این روش‌ها را مردود و منسوخ کرده است.

دیگر لزومی به استفاده از روش‌های پر ریسک برای حجم دادن به لب‌ها وجود ندارد، وقتی می‌توان با استفاده از خواص روغن خراطین آن‌ها را طبیعی و نچرال حجم دهید. شما می‌توانید با مصرف روزانه روغن خراطین به مدت 2 تا 3 ماه تأثیرات آن را روی لب‌های خود مشاهده کنید. لب‌های حجیم طبیعی را با روغن خراطین اصل تجربه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: