خرید لوپرامید
نوشته شده توسط : msnag

لوپرامید چیست ؟ دستورالعمل های روی بسته یا برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. لوپرامید را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید.

برای گرفتن گرانول ها، بسته را باز کنید و گرانول ها را روی یک قاشق چایخوری سس سیب بپاشید یا در فنجانی حاوی یک قاشق چایخوری آب سیب بپاشید. گرانول ها را با آب، مایعات دیگر یا مواد غذایی دیگر مخلوط نکنید.

از تمام گرانول های موجود در بسته استفاده کنید. گرانول ها را به دوزهای کوچکتر تقسیم نکنید. اگر گرانول ها را در آب سیب بپاشید، مخلوط را به مدت ۵ ثانیه هم بزنید. مخلوط سس سیب یا آب سیب و دارو را فوراً (در عرض ۱۰ دقیقه) بدون جویدن یا له کردن دانه ها ببلعید. اگر دانه‌ها را روی سس سیب پاشیدید، چند جرعه آب بنوشید تا دانه‌ها را تا معده بشویید.

پنتوپرازول ۴۰ برای چیست : اگر گرانول ها را در آب سیب پاشیدید، یک یا دو بار فنجان را با آب سیب بشویید و بلافاصله آب سیب را بنوشید تا مطمئن شوید که دانه های باقی مانده را قورت داده اید.

گرانول پانتوپرازول مخلوط با آب سیب ممکن است از طریق لوله تغذیه داده شود. اگر لوله تغذیه دارید، از پزشک خود بپرسید که چگونه باید پنتوپرازول مصرف کنید.

مصرف پانتوپرازول را حتی اگر احساس خوبی دارید ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک مصرف پنتوپرازول را قطع نکنید. اگر وضعیت شما بهبود نیافت یا بدتر شد، با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر فراموش کنم آن را مصرف کنم چه؟

اگر مصرف یک نوبت را فراموش کردید، به محض یادآوری آن را مصرف کنید، مگر اینکه زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده باشد. در این صورت، دوز فراموش شده را نادیده بگیرید و نوبت بعدی را در زمان معمول مصرف کنید. سعی کنید حداقل ۴ ساعت بین دوزها فاصله بگذارید.

شربت سفالکسین : هرگز ۲ دوز را همزمان مصرف نکنید. هرگز یک دوز اضافی برای جبران یک دوز فراموش شده مصرف نکنید.

اگر اغلب دوزها را فراموش می کنید، ممکن است تنظیم زنگ هشدار برای یادآوری به شما کمک کند. همچنین می توانید از یک داروساز در مورد راه های دیگر برای به خاطر سپردن داروهای خود راهنمایی بخواهید.

اگه زیاد مصرف کنم چی؟

مصرف تصادفی ۱ دوز اضافی سفالکسین بعید است به شما یا فرزندتان آسیب برساند.

اگر نگران هستید یا ۲ دوز اضافی یا بیشتر مصرف می کنید، با یک داروساز یا پزشک صحبت کنید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف مفنامیک اسید، اگر به مفنامیک اسید، آسپرین یا سایر NSAID ها مانند ایبوپروفن (Advil، Motrin) و ناپروکسن (Aleve، Naprosyn)، هر داروی دیگر یا هر یک از مواد غیرفعال موجود در کپسول مفنامیک اسید حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. از داروساز خود فهرستی از مواد غیرفعال را بخواهید.

نحوه مصرف آن

سفالکسین را می توان با یا بدون غذا مصرف کرد.

کپسول یا قرص – به طور کامل با یک نوشیدنی آب قورت دهید. آنها را نجوید یا نشکنید.

مایع – اگر شما یا فرزندتان سفالکسین را به صورت مایع مصرف می کنید، معمولاً توسط داروساز برای شما جبران می شود. این دارو همراه با یک سرنگ پلاستیکی یا قاشق دارویی به شما کمک می کند تا دوز مناسب را اندازه گیری کنید.

کپسول سفالکسین : اگر ندارید، از یک داروساز بخواهید که یکی از آنها را تهیه کند. از قاشق چای خوری آشپزخانه استفاده نکنید زیرا مقدار مناسبی را نمی دهد.

اگر در ۱۴ روز گذشته از مهارکننده های MAO استفاده کرده اید (مانند ایزوکاربوکسازید، لینزولید، فنلزین، رازاگیلین، سلژیلین یا ترانیل سیپرومین) یا تزریق متیلن بلو را دریافت کرده اید، از سیتالوپرام استفاده نکنید. ممکن است یک واکنش کشنده رخ دهد.

افراد مبتلا به افسردگی یا بیماری روانی ممکن است در مورد خودکشی فکر کنند. برخی از جوانان ممکن است در اولین شروع مصرف دارویی برای درمان افسردگی، افکار خودکشی را افزایش دهند. اگر تغییرات ناگهانی در خلق و خو یا رفتار یا افکار خودکشی دارید، فوراً به پزشک خود اطلاع دهید.

هرگونه علائم جدید یا بدتر شده را به پزشک خود گزارش دهید، مانند: تغییرات خلق و خو یا رفتار، اضطراب، حملات پانیک، مشکلات خواب، یا اگر احساس تکانشگری، تحریک پذیری، بی قراری، خصومت، پرخاشگری، بی قراری، بیش فعالی (ذهنی یا فیزیکی)، بیشتر افسرده، یا افکار خودکشی یا صدمه زدن به خود را دارید.

بدون مشورت با پزشک خود مصرف سیتالوپرام را قطع نکنید.

عوارض جانبی سفالکسین

مانند همه داروها، سفالکسین می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، اگرچه همه افراد دچار آن نمی شوند.

سفالکسین ۵۰۰ برای چیست ؟ کمتر از ۱ از هر ۱۰۰ نفر ممکن است واکنش آلرژیک به سفالکسین داشته باشند. در بیشتر موارد، واکنش آلرژیک خفیف است.

توصیه غیر فوری: اگر:

  • بثورات پوستی برجسته و خارش دار دارید
  • عوارض جانبی رایج
  • این عوارض جانبی رایج در خرید قرص سیتالوپرام حدود ۱ از ۱۰ نفر رخ می دهد.

آشنایی بیشتر با قرص پنتوپرازول

پانتوپرازول به صورت قرص تاخیری رهش (دارو را در روده آزاد می کند تا از تجزیه دارو توسط اسیدهای معده جلوگیری کند) و به صورت گرانول تاخیری برای مصرف خوراکی عرضه می شود.

آمپول پنتوپرازول : بسته های گرانول تاخیری باید با سس سیب یا آب سیب مخلوط شده و از طریق دهان مصرف شود یا از طریق لوله تغذیه داده شود. برای درمان و نگهداری GERD، پنتوپرازول معمولا یک بار در روز مصرف می شود.

قرص پنتوپرازول برای قلب : اگر سطح پایین منیزیم در خون، سطوح پایین ویتامین B-12 خرید قرص پنتوپرازول در بدن، پوکی استخوان (شرایطی که در آن استخوان‌ها نازک و ضعیف می‌شوند و به راحتی می‌شکنند) یا خودایمنی دارید، به پزشک خود اطلاع دهید.

بیماری (شرایطی که در آن بدن به اندام های خود حمله می کند و باعث تورم و از دست دادن عملکرد می شود) مانند لوپوس اریتماتوز سیستمیک. اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در حال شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین مصرف پنتوپرازول باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

پنتوپرازول ۲۰ برای چیست ؟ اگر ۷۰ سال یا بیشتر دارید، در مورد خطرات و مزایای مصرف پنتوپرازول با پزشک خود صحبت کنید. این دارو را برای مدتی طولانی تر از زمان توصیه شده توسط پزشک مصرف نکنید.

برای درمان شرایطی که معده بیش از حد اسید تولید می کند، پنتوپرازول معمولا دو بار در روز مصرف می شود. قرص‌های تاخیری معمولاً با یا بدون غذا مصرف می‌شوند و گرانول‌ها معمولاً ۳۰ دقیقه قبل از غذا مصرف می‌شوند.

پانتوپرازول را تقریباً در زمان(های) یکسانی هر روز مصرف کنید. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید خرید قرص سفالکسین و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. پانتوپرازول را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. از مصرف آن بیشتر یا کمتر یا بیشتر یا بیشتر از زمان تجویز شده توسط پزشک مصرف نکنید.

پنتوپرازول ۲۰ : قرص ها را به طور کامل ببلعید؛ آنها را شکافته، نجوید یا خرد نکنید. اگر پزشک قرص ۴۰ میلی گرمی را تجویز کرده است و برای قورت دادن آن خیلی بزرگ است، از پزشک خود بخواهید به جای آن دو قرص از ۲۰ میلی گرم را تجویز کند.

آشنایی بیشتر با قرص سیتالوپرام

سیتالوپرام یک داروی ضد افسردگی متعلق به گروهی از داروها به نام مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) است. سیتالوپرام یک داروی نسخه ای است که برای درمان افسردگی استفاده می شود. سیتالوپرام همچنین برای درمان اختلال افسردگی اساسی (خرید قرص تریاک) استفاده می شود.

سیتالوپرام می تواند یک مشکل جدی قلبی ایجاد کند. اگر درد قفسه سینه، ضربان قلب سریع یا تند، تنگی نفس و سرگیجه ناگهانی دارید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر پیموزاید نیز مصرف می کنید، نباید از سیتالوپرام استفاده کنید، زیرا این ترکیب می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در ریتم قلب شما شود.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

لوپرامید به صورت قرص، کپسول و به صورت سوسپانسیون یا محلول (مایع) برای مصرف خوراکی عرضه می شود. لوپرامید بدون نسخه (بدون نسخه) معمولاً بلافاصله پس از هر بار اجابت مزاج شل مصرف می شود، اما حداکثر مقدار ۲۴ ساعته که در برچسب ذکر شده است، مصرف نمی شود. لوپرامید تجویزی گاهی اوقات طبق برنامه (یک یا چند بار در روز) مصرف می شود.

اگر به کودک خود لوپرامید می‌دهید، برچسب بسته‌بندی را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که این محصول برای سن کودک مناسب است. لوپرامید نباید به کودک کمتر از ۲ سال داده شود.

تفاوت دیفنوکسیلات و لوپرامید : برچسب بسته را بررسی کنید تا متوجه شوید کودک به چه مقدار دارو نیاز دارد. اگر می دانید وزن فرزندتان چقدر است، دوز متناسب با وزن را در نمودار بدهید. اگر وزن فرزندتان را نمی دانید، دوز متناسب با سن کودکتان را بدهید. اگر نمی دانید چه مقدار دارو باید به کودک خود بدهید، از پزشک کودک خود بپرسید.

چرا این دارو تجویز می شود؟

مفنامیک اسید برای تسکین دردهای خفیف تا متوسط، از جمله درد قاعدگی (دردی که قبل یا در طول دوره قاعدگی اتفاق می افتد) استفاده می شود. مفنامیک اسید در دسته ای از داروها به نام NSAID ها قرار دارد.

جایگزین قرص مفنامیک اسید برای پریود : این دارو با توقف تولید ماده ای در بدن که باعث درد، تب و التهاب می شود، عمل می کند.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

مفنامیک اسید به صورت کپسولی خرید قرص لوپرامید برای مصرف خوراکی عرضه می شود. معمولاً با غذا هر ۶ ساعت در صورت نیاز تا ۱ هفته مصرف می شود.

طریقه مصرف مفنامیک اسید برای قطع خونریزی : دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد.

مفنامیک اسید را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

کاربردهای دیگر مفنامیک اسید

این دارو گاهی برای مصارف دیگر تجویز می شود. خرید قرص مفنامیک اسید از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

آشنایی بیشتر با قرص لوپرامید

لوپرامید بدون نسخه (بدون نسخه) برای کنترل اسهال حاد (مدفوع شل که به طور ناگهانی ظاهر می شود و معمولا کمتر از ۲ هفته طول می کشد) از جمله اسهال مسافرتی استفاده می شود.

لوپرامید تجویزی همچنین برای کنترل اسهال حاد و همچنین اسهال مداوم مرتبط با بیماری التهابی روده (IBD؛ وضعیتی که در آن پوشش داخلی تمام یا بخشی از روده متورم، تحریک شده یا دارای زخم است) استفاده می شود.

لوپرامید تجویزی همچنین برای کاهش میزان مایعات در افراد مبتلا به ایلئوستومی (جراحی برای ایجاد دهانه ای برای خروج مواد زائد از بدن از طریق شکم) استفاده می شود. لوپرامید در دسته ای از داروها به نام عوامل ضد اسهال قرار دارد. این دارو با کاهش جریان مایعات و الکترولیت ها به داخل روده و با کاهش سرعت حرکت روده برای کاهش تعداد حرکات روده عمل می کند.





:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: