طلسم پول
نوشته شده توسط : msnag

سپس مراسم خاص سابات و سپس آیین کیک و آل، و سپس جشن، بازی، سرگرمی و غیره قبل از پاکسازی معبد انجام می شود. مراسم اصلی سابات مراسم سامهین این زمان از سال برای رهایی از نقاط ضعف است.

طلسم پول : برای این مراسم، اعضای انجمن باید با صفحه ای از تمام عادت های بد یا ضعف هایی که می خواهند خود را از شر آن خلاص کنند، شرکت کنند. دایره را با گل ها و با انواع توت های پاییزی و میوه هایی مانند کدو تنبل یا حتی مخروط های کاج و شاخه ها تزئین کنید.

طلسم پول

طلسم پول : سبت ها به همان روشی شروع می شوند که تمام آیین های دایره شروع می شوند، و آن با انجام مراسم برپایی معبد است. اگر سابت در طول ماه کامل رخ می دهد، حتی می توانید مراسم ماه نو را انجام دهید.

محراب باید با گل آراسته شود و مهم است که پارچه محراب یا حداقل شمع های روی محراب نارنجی رنگ باشد. کلاه شاخدار را نیز روی محراب قرار دهید. یک دیگ حاوی مواد آتش نشان دهید. نصب معبد را انجام دهید.

طلسم پول : پس از آن، هر کدام که مناسب است، مراسم ماه نو یا ماه کامل را دنبال کنید. از یکی از اعضای اتحادیه که به عنوان "احضار کننده" تعیین شده است، زنگ را سه بار به صدا درآورید.

طلسم دختر

سپس احضار کننده می گوید: «عجله کن! عجله! زمانی برای انتظار نیست! ما به سبت رفتیم، پس دیر نکنید!» سپس کشیش یا کاهن می گوید: "به سبت!" همه اعضای عهد از این روش پیروی می کنند و می گویند: "به سبت!"

طلسم دختر : کشیش و کاهن پس از آن کل عهد را در جهت عقربه‌های ساعت در اطراف دایره هدایت می‌کنند و بر اساس ترجیحات فردی می‌رقصند یا راه می‌روند. حمل آلات کوچک مانند تنبور یا طبل برای ضرب مناسب است.

عهد ممکن است هر چند بار که بخواهد دور دایره بچرخد. در هر لحظه، کشیش یا کاهن باید شروع به خواندن سرودهایی برای پرستش خدایان کند، مانند سرودهای تکراری یا آهنگ ستایش یا حتی آوازی ملودی.

طلسم دختر : همانطور که راهپیمایی پیشرفت می کند، همه اعضای coven ممکن است به آهنگ بپیوندند. اگر ترجیح داده شود، کاری که ممکن است انجام شود این است که اعضا می توانند تعداد معینی دور محراب دور بزنند و سپس به سادگی آواز خواندن و رقصیدن را در جای خود متوقف کنند.

کشیش سپس می گوید: «اکنون زمان تغییر است. حالا نور را رها می کنیم و وارد تاریکی می شویم. با این حال ما این کار را با خوشحالی انجام می دهیم، زیرا می دانیم که این فقط چرخش چرخ قدرتمند سال است.»

طلسم دختر : کشیش سپس می گوید: «در این زمان از سال دروازه های بین جهان ها باز است. ما از اجدادمان، عزیزانمان می خواهیم که در این زمان از آنجا عبور کنند و به ما بپیوندند. ما آنها را دعوت می کنیم تا با کسانی که دوستشان دارند جشن بگیرند.»

پس از آن، اجرای یک موتیف فصلی انجام می شود. این قانون ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد و ممکن است بر اساس اعمال یا اعتقادات محلی باشد.

طلسم دختر : برخی از نمونه‌ها عبارتند از مرگ یک فرمانروای قدیمی و تاج‌گذاری بر زندگی جدید، یا مرگ حیات - زندگی جدید، یا حتی چرخ چرخان سال. اجرا در قالب نمایش، رقص یا حتی به صورت میم اجرا می شود.

طلسم جذب

طلسم جذب : یک دیگ با مواد آتش در ربع شمالی دایره قرار دهید. در ربع شرقی دایره یک میپل وجود خواهد داشت که ممکن است دایره حتی بزرگتر به منظور جا دادن برای آن کشیده شود.

برپایی معبد برای شروع انجام می شود و به دنبال آن مراسم ماه نو یا ماه کامل در صورت لزوم انجام می شود. زنگ سه بار توسط عضوی که به عنوان "احضار" تعیین شده است به صدا در می آید.

طلسم جذب : سپس احضار کننده می گوید: «عجله کن! عجله! زمانی برای انتظار نیست! ما به سبت رفتیم، پس دیر نکنید!» سپس کشیش یا کاهن می گوید: "به سبت!" همه اعضای عهد از این روش پیروی می کنند و می گویند: "به سبت!"

اعضای عهد در جهت عقربه‌های ساعت در اطراف دایره حرکت می‌کنند و کشیش و کاهن در راس آن‌ها هستند و بر اساس ترجیحات فردی می‌رقصند یا راه می‌روند. باز هم، سازهای کوچک برای ضرب مناسب هستند، مانند تنبور یا طبل

طلسم جذب : اعضا ممکن است هر چند بار که بخواهند در اطراف دایره حلقه بزنند، قبل از اینکه بالاخره بیایند و آواز و رقص را متوقف کنند. سپس کشیش می گوید: "خداوند به پایان سفر خود رسیده است.

طلسم زبانبند

" کشیش می گوید: "بانو پای خود را در مسیر می گذارد." سپس یک موتیف فصلی اجرا می شود، مانند شروع یکی از فصل های پرورش حیوانات، بازگشت پیروزمندانه الهه از دنیای بین زندگی، یا حتی رقصی در اطراف میپل.

طلسم زبانبند : سپس زنگ هفت بار نواخته می شود. یکی از اعضای کوون می‌گوید: «دروازه‌ها به جلو و عقب می‌چرخند و همه آزادانه می‌توانند از آن عبور کنند. پروردگار ما به پایان سفر خود رسیده است، تا بانویی را که در انتظار اوست، با گرمی و آرامش بیابد.

این زمان برای شادی و زمانی برای به اشتراک گذاشتن است. غنای خاک بذر را می پذیرد; و اکنون زمان آن است که دانه ها باید ریخته شوند. با هم بودن شادی می آورد و فراوانی زمین را پر می کند.

طلسم زبانبند : بیایید کاشت فراوانی را جشن بگیریم. چرخش چرخ؛ فصل بانو. با تاریکی وداع کنیم و بر نور درود فریاد بزنیم. لرد و لیدی بانو و پروردگار می شوند همانطور که چرخ می چرخد ​​و ما همیشه جلو می رویم.

کشیش سپس می گوید: "چرخ می چرخد." همه اعضای میثاق می گویند: "بی وقفه." کشیش می گوید: "چرخ می چرخد" همه اعضا می گویند: "و دوباره می چرخد." سپس کشیش می گوید: "خداحافظ پروردگار ما"، همه اعضای عهد می گویند: "به بانو خوش آمدید."

طلسم زبانبند : کاهن می گوید: "خدا-زمستان به سلطنت او پایان می دهد." همه اعضای عهد می گویند: "همانطور که الهه تابستان رو به نور می شود." کشیش می گوید: "سلام و خداحافظ!" همه اعضای عهد تکرار می کنند.

"سلام و خداحافظ!" کشیش و کاهن به رهبری اعضای پیمان در یک رقص در اطراف دایره که به سمت میپل منتهی می شود، ادامه می دهند. هر یک از اعضای عهد باید یک روبان بردارند و با روبان در اطراف میپل برقصند و در حالی که دور آن می رقصند، نوارها را در هم بپیچند.

طلسم زبانبند : این رقص و درهم تنیدگی تا زمانی ادامه می یابد که همه روبان ها بسته شود و نماد پیوند زن و مرد - یعنی به هم پیوستن همه چیز باشد. در هنگام رقص خواندن یا آواز خواندن مناسب است و ممکن است آهنگ های مناسب در کتاب های باغبان یافت شود.

در اینجا نسخه ای از شعر رودیارد کیپلینگ، اثر جرالد گاردنر است: اوه، به کشیشان هنر ما نگویید زیرا آنها آن را گناه می نامند. اما ما تمام شب را در جنگل خواهیم بود. تابستون دل انگیز. اکنون خورشید از جنوب با بلوط و خاکستر و خار طلوع کرده است.»

طلسم جذب : کشیش و کاهن به جایگاه خود در محراب باز می گردند. کاهن سرش را خم می کند و سینه هایش را با دستانش روی هم می زند. سپس کشیش تاج را از محراب می گیرد و آن را بالای سر کاهن می گیرد.

طلسم خشت

طلسم خشت : سپس یکی از اعضای عهد می‌گوید: «وقتی ماه به اوج می‌رود، همانطور که از آسمان می‌گذرد، و ستاره‌های روی لباس او از پشت سر می‌گذرند، سپس ما ویکان‌های زیر با عشق تمام می‌درخشیم، فقط برای اینکه او را چنان درخشان ببینیم.

در شب ماه کامل، همان‌طور که به آهنگ بانویی که بالا را تماشا می‌کند می‌خوانیم، آوازمان را بلند می‌کنیم، همانطور که او با قدرت بالا می‌رود، و در پرتو عشق او غرق می‌شویم.»

طلسم خشت : مراسم ماه نو/ماه تاریک کاهن با سر خمیده و دستانش روی سینه ایستاده است. اعضای Coven سه بار در جهت عقربه های ساعت در اطراف دایره حرکت می کنند و در تمام این مدت نام الهه را می خوانند.

هنگامی که همه چیز متوقف می شود، کشیش در مقابل کاهن می ایستد و می گوید: «شب تاریک است که به این نقطه عطف می رسیم. اینجا زمان مرگ است. هنوز زمان تولد است.» یکی از اعضای عهد می گوید: «پایان و آغاز».

طلسم خشت : یکی دیگر از اعضای عهد می‌گوید: «آب و جریان دارد». عضو پیمان می گوید: «سفر انجام شد. سفری که هنوز شروع نشده است.» عضو عهد می‌گوید: «اجازه دهید اکنون تاج و تخت را گرامی بداریم - مادر تاریک و الهی».

عضو پیمان می‌گوید: «بیایید قدرت خود را بدهیم و در عوض تولدی دوباره ببینیم.» کشیش اکنون می‌گوید: «ببین، بانوی تاریکی. مادر، مادربزرگ. پیر اما همیشه جوان.» کشیش سپس به آرامی سر خود را بالا می گیرد و سپس بازوهای خود را به سمت بالا و بیرون باز می کند.

طلسم خشت : همه اعضا زانو می زنند. کشیش می گوید: «به من گوش کن! اکنون و همیشه به من احترام بگذار و دوستم داشته باش. همانطور که چرخ می چرخد، تولد، مرگ و تولد دوباره را می بینیم. بدان که هر پایانی آغازی است.

هر توقف نقطه شروعی تازه میدن، مادر، کرون... من همه اینها و بیشتر هستم. هر وقت به چیزی نیاز داشتی با من تماس بگیر من و پروردگارم اینجا هستیم - زیرا در درون همه شما ساکن هستم.

طلسم خشت : حتی در تاریک‌ترین زمان‌ها، زمانی که به نظر می‌رسد هیچ جرقه‌ای وجود ندارد که تو را گرم کند و شب از همه سیاه‌تر به نظر می‌رسد، من اینجا هستم، تماشا می‌کنم طلسم جذب و منتظر رشد با تو، با قدرت و عشق هستم.

من او هستم که در آغاز و پایان همه زمانها هستم. پس حرکت کن.» سپس همه اعضا تکرار می‌کنند: «پس خوب باشد!» کشیش دوباره دست هایش را جمع می کند و لحظه ای سکوت برقرار می شود. اکنون مراسم کیک و آله دنبال می شود.

طلسم خشت : مراسم "کیک و آل" مراسم "کیک و آل" مراسمی است که می توان آن را به بهترین نحو توصیف کرد که کلاه مراسم از مراسم آیینی به مراسمی اجتماعی تر منتقل طلسم پول می شود.

بحث و گفتگو بین اعضا در مورد جادو، کاردستی، پیشگویی، شفا، و مشکلات - چه شخصی و چه مربوط به عهد - و همچنین معاشرت، همگی پس از پرستش خدایان انجام می شود، زیرا طلسم خشت این موضوع از اهمیت اولیه برخوردار است.

طلسم خشت : این مراسم با نام‌های مختلفی مانند «کیک و شراب» شناخته می‌شود، اما صرفاً یک اولویت است زیرا ممکن است کیک یا کلوچه در محراب در کنار جام‌ها و هر نوشیدنی که طلسم دختر بین شراب، آلو و آب میوه ترجیح می‌دهید داشته باشید.

یا حتی آبجو اجرای مراسم «کیک و آل» یکی از اعضای پیمان وظیفه دارد که جام را همیشه پر نگه دارد. در ابتدای مراسم، یکی از اعضای عهد که مسئول این کار طلسم زبانبند است.

طلسم خشت : جام را پر می‌کند و می‌گوید: «اکنون وقت آن است که خدایان را به خاطر چیزی که ما را نگه می‌دارد شکر کنیم.» کشیش سپس بیان می کند: «همین طور باشد.

باشد که ما همیشه از آنچه به خدایان مدیونیم آگاه باشیم.» سپس کاهن دو عضو عهد، یک مرد و یک زن، را فرا می خواند تا بیایند و در مقابل محراب بایستند. زن عهد جام را با دو دست می گیرد و می ایستد تا آن را بین سینه هایش بگیرد.

طلسم خشت : عضو نر، دسته اتام خود را بین کف دست خود می گیرد و تیغه را به سمت پایین می گیرد. او نقطه تیغه را به آرامی در شراب (یا دمنوش، آبمیوه، آبجو و غیره) پایین می‌آورد و می‌گوید: «به همین شکل ممکن است نر به ماده بپیوندد تا هر دو خوشحال شوند.»





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: