طلسم خرگوش
نوشته شده توسط : msnag

باید از موارد زیر استفاده کنید: یک قلب کوچک ساخته شده از موم قرمز حاوی مو یا موارد دیگر از طرف خانم و مرد مورد علاقه او. پودر نقاشی عشق؛ یک تکه ریشه زنبق؛ رنگ آمیزی یک قاشق چایخوری گل شور همانطور که قبلا گفته شد.

طلسم خرگوش

طلسم مجرب : ساخت کیسه گریس گریس از طریق تشریفات انجام می شود. همه اقلام باید در محراب شما به محض قرار دادن آنها در کیسه تقدیس شوند. هنگامی که کیسه کامل شد با روغن چرب می شود. از آنجایی که این کیف برای عشق ساخته شده است.

می توانید از روغن عشق یا روغن جاذبه یا مخلوطی از هر دو روغن استفاده کنید. حالا که کیف گریس این خانم تکمیل شده، به او داده می شود تا بپوشد. زنان کیف گریس گریس را به سمت داخل سوتین یا داخل لباس یا بلوز خود نزدیک زیر بغل چپ می‌پوشند.

طلسم مجرب : مردان معمولاً کیف گریس گریس را به دور گردن خود می‌بندند یا داخل لباس زیر خود سنجاق می‌کنند. گاهی اوقات مردان فقط کیف گریس گریس را در جیب خود حمل می کنند، به طوری که هر بار که در جیب خود می گیرند، کیف با پوست آنها تماس پیدا می کند.

همچنین به زن یک بطری از همان روغنی که در ساخت کیسه گریس استفاده شده بود داده می شود تا هفته ای یک بار روی کیسه او بپاشند. کیسه گریس گریس، مانند هر طلسم یا طلسم دیگری، به عنوان یک تکیه گاه روحی-روانی عمل می کند.

طلسم مجرب : دلالت بر ایمان دارد. این به تقویت ایمان به خود کمک می کند که از طریق کیسه گریسگریس این یا آن را دریافت خواهید کرد. برای اینکه ایمان خود را نسبت به اثربخشی کیسه گریس گریس تقویت کنید.

باید درک کاملی از نماد هر وسیله ای که در کیسه گریس گریس خود قرار می دهید وجود داشته باشد. این مهم است زیرا اقلام مورد استفاده به عنوان یک کمک روانشناختی برای تقویت پیوند بین میل و ذهن فردی عمل می کند که انرژی او در ساخت کیسه گریس استفاده می شود.

طلسم مجرب : زیرا همه خواسته ها به سرعت محقق نمی شوند. برخی از آنها به احتمال زیاد به زمان نیاز دارند تا تحقق پیدا کنند، زیرا قبل از اینکه میل به واقعیت تبدیل شود باید شرایط خاصی ایجاد شود.

طلسم محبت

طلسم فوری : محافظت وتیورت، برگ بولدو، ریشه ترنجبین، گاری از دروغ شیطانی، سر مار، جوانه گلیاد (مرمیمی)، ریشه سنگ، برگ ریحان، برگ بو، آسافاتیدا، دانه به، ریشه دست خوش شانس، علف پنج انگشتی، نی خون اژدها، خون ریشه.

گوگرد، کندر، ریشه جان فاتح، پوست مقدس، مخمر سنت جان، ریشه زنجبیل آفریقایی، کوهوش سیاه، تاک انگور، سرخس، ریشه مار زنگی، گیاه صلح، ریشه گرگ، دانه زیره سیاه. لعنت بر ریشه بالمونی، زغال اخته، مرد بی رحم جنگل، فلفل گینه.

طلسم فوری : علف گره، دانه خردل سیاه، برگ درخت فلفل، ریشه خشخاش، دانه خشخاش، علف زغال اخته، سنبل الطیب، افسنطین، ریشه کاسنی، بذر کتان، ، قاچ، پوست چینکونا قرمز، ریشه کلم اسکنک، ریشه yohimbee Charms/19، فلفل دلمه ای.

علف روانی و پنج انگشتی، دانه انیسون، بوته سوزان، دانه کرفس معنوی، بادرنجبویه، گوتو کولا، ماگ DEVELOPMENT، اقاقیا، مرزنجوش، جعفری، دارچین، نعناع، ​​آویشن، مریم گلی، رزماری، کندر، برگ بته، علف هرز، گل همیشه بهار، گیاه چشمی.

طلسم فوری : با مطالعه لیست گیاهان و تداعی های پنهانی آنها متوجه خواهید شد که برخی از گیاهان بیش از یک پیوند دارند. من اشاره کردم که می توان از سنگ برای قرار دادن در کیسه گریس گریس استفاده کرد. سال‌هاست که سنگ‌ها دارای تداعی‌های نجومی و ویژگی‌های غیبی جاذبه بوده‌اند.

مانند گیاهان دارویی، برخی از مقامات ممکن است متفاوت باشند. من فقط می‌توانم اطلاعاتی را که 1 نفر یاد گرفته‌اند به شما بدهم.* برخی افراد اصلاً از سنگ‌ها استفاده نمی‌کنند و برخی متوجه می‌شوند که استفاده از سنگ به افزایش کارایی کیسه گریس گریس کمک می‌کند.

طلسم فوری : هنگامی که 1 شروع به یادگیری شیوه های جادویی در جنوب لوئیزیانا کرد، به 1 همیشه گفته می شد: "از هر چیزی که برای شما مفید است در مراسم خود استفاده کنید". در بررسی تداعی های نجومی سنگ ها، ماه و نشانه های طلوع را نیز در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب سنگ ها، آنها را به دلیل ویژگی های غیبی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، تولد شما 12 مارس 1952 است. شما به دنبال سنگی هستید که قدرت غیبت شما را تقویت کند.

طلسم فوری : در خواندن لیست سنگ های ما می بینیم که یشم دارای خواص غیبی است که گفته می شود قدرت غیبت فرد را افزایش می دهد. همچنین می بینیم که جید یک سنگ قدرتمند برای متولدین نشانه های باکره، ترازو و دلو است.

طلسم سریع

طلسم سریع : توپاز برای اهداف پیشگویی برای یافتن آب و گنج استفاده شده است. این سنگ برای کسانی که دارای علائم برج حمل، برج جوزا، عقرب و قوس هستند بسیار قوی است. فیروزه ارتباط نجومی با فیروزه برج ثور، ترازو و قوس است.

اعتقاد بر این است که عشق و شجاعت را به ارمغان می آورد. گفته می شود که محافظی در برابر خشونت در فکر و عمل است. فیروزه برای کاهش تنش های جسمی و روحی نیز مفید است. این سنگ زمانی بهترین است که توسط نشانه های ثور، ترازو و قوس استفاده شود.

طلسم سریع : زیرکون ثور و دلو با زیرکون مرتبط هستند، سنگی که شهرت و ثروت را به خود جلب می‌کند و سنگ آرزو محسوب می‌شود. همچنین محافظی در برابر حوادث یا بلایای طبیعی است. این سنگ برای برج ثور و دلو قوی ترین است.

در اینجا چیزهای دیگری وجود دارد که می توان از آنها در ساخت کیسه گریسگریس استفاده کرد: 1. لودستون - اگر می توانید سنگ های بزرگ را بخرید، همیشه می توانید آنها را با چکش به قطعات کوچکتر تقسیم کنید. به این ترتیب پول بیشتری دریافت می کنید.

طلسم سریع : لودستون ها معمولاً به صورت جفت برای جذب نیروهای مثبت و یکی برای دفع نیروهای منفی استفاده می شوند. 24 / طلسم، طلسم، فرمول 2. شبدر چهار برگ - برای شانس.

3. پای خرگوش کوچک. 4. صلیب های کوچک یا صلیب - برای نماد ایمان. 5. سکه - در کیف شما که برای جذب ثروت طراحی شده است. 6. قدرت - برای عشق، پول، شانس قمار، باز کردن و غیره. 8. طلسم - که روی پوست ساخته شده است.

طلسم سریع : برخی دوست دارند مدال های قدیس حامی خود را در کیف خود اضافه کنند تا نماد ایمانشان باشد که این قدیس به آنها کمک می کند تا خواسته های خود را که کیف برای آن ساخته شده است، بدست آورند.

تکه های پارچه یا پرهای رنگی برای وارد کردن نمادهای رنگی برای تقویت تأثیرات ارتعاشی مورد نظر کیسه گریس گریس (برای معانی ارتعاشی آنها به فهرست رنگ ها مراجعه کنید).

طلسم سریع : فراموش نکنید که وسایل شخصی مانند مو، ناخن، عکس و غیره از شخصی که کیف برای او ساخته شده است اضافه کنید، زیرا این چیزی است که انرژی موجود در کیف را به فرد مرتبط می کند. من به کیسه گریس گریس برای مسح روغن اشاره کرده ام.

طلسم فوری

طلسم محبت : برای خانه ای که شما را نگه می دارد محافظت قوی خواهید بود. و بنابراین هیچ آسیبی نمی تواند به دیوارها نفوذ کند، انرژی شما نفوذ می کند. سه، پنج، هفت یا نه بار در حالی که انرژی محافظتی را در کیسه گریس گریس می خواهید بخوانید.

بگذارید کیسه در مثلث شمع‌های روشن باقی بماند، همانطور که کارهای زیر را انجام می‌دهید: 7. مقداری بخور دیگر از دایره حفاظتی را در سانسور خود قرار دهید و تمام دیوارهایی را که مرزهای بیرونی خانه یا آپارتمان شما را مشخص می‌کنند در حین شعار دادن ببزنید: این دیوارها ممکن است هاله خاص خود را داشته باشند، اما این بخور به تنظیم لحن کمک می کند.

طلسم محبت : سپر قدرتمندی برای محافظت از شما خواهید بود که از رسیدن آسیب به شما جلوگیری می کند. انرژی شما برای از بین بردن دید شما، دزدان، قاتل ها و صدمه زدن به شما کار می کند. امن و رهایی از سرنشینان خود، از آسیب های خارجی در جهان.

اگر فردی هستید که در یک خانه شخصی زندگی می‌کنید، باید دیوارهای بیرون از خانه را در حین استفاده از آواز خود باد بزنید. بدیهی است که یک آپارتمان نشین ممکن است نتواند این کار را انجام دهد.

طلسم محبت : بنابراین، فقط می توانید اطراف درب ورودی خانه خود را معطر کنید. 8. به محراب خود بازگردید و به تقدیس کیسه گریسگریس خود ادامه دهید. همانطور که می گویید.

دو طرف کیسه گریس گریس خود را بپاشید: Charms/29 با آب این طلسم را تقدیم می کنم و هاله ای محافظ به دیوارهای خانه ای که در آن نگهداری می شود، می بخشم.

طلسم محبت : هر دو طرف کیسه را با خاک (نمک) بپاشید و تأیید کنید: با زمین طلسمی را تقدیم می کنم که هاله ای محافظ به دیوارهای خانه ای که در آن نگهداری می شود می بخشد.

دو طرف کیسه گریس گریس را از میان شعله های هر دو شمع سفید و شمع سیاه عبور دهید که تأیید می کند: با آتش این جذابیت را تقدیس کنید که هاله ای محافظ به دیوارهای خانه ای که در آن نگهداری می شود می بخشد.

طلسم محبت : دو طرف کیسه را از میان دود بخور رد کنید و تأیید کنید: با هوا این طلسم را تقدیم می کنم که هاله ای محافظ به دیوارهای خانه ای که در آن نگهداری می شود می بخشد. 9. شمع های خود را به ترتیب معکوس روشن کنید.

طلسم مجرب

طلسم خرگوش : همانطور که این شمع می سوزد، این عشق تقویت می شود. همانطور که عشق داده می شود، باز خواهد گشت. 3. شمع سبز را روشن کنید و تأیید کنید: تأثیر زهره در اینجا نمادین است.

این شمع می سوزد و قدرت بیشتری می دهد، جریان ثابتی از انرژی برای کمک به انرژی بخشیدن مداوم به این گریس گریس برای صاحبش. 4. در حالی که شعار می دهید، کیسه گریس گریس را پر کنید: Lodestones، ریشه زنبق، گل شور و پودر عشق، جذب عشق در این ساعت، که می دانم شما می توانید انجام دهید.

طلسم خرگوش : استون به نام بریل، اسطوخودوس، و وین نیز در این کار من کمک می کند، عشق را افزایش می دهد که حقیقت دارد. این شعار را تا پر شدن کیسه ادامه دهید و روی آن را بدوزید یا ببندید تا محتویات آن بیرون نریزد.

5. کیسه گریس گریس را با روغن عشق آغشته کنید و کیسه را در مرکز مثلث قرار دهید. کف هر دو دست را روی کیسه قرار دهید، همانطور که زیر را می خوانید: طلسم / 41 طلسم عشق، ساخته من، با انرژی. به ارمغان آوردن آنچه که خوب است، به ارمغان آوردن عشق همانطور که باید.

طلسم خرگوش : هر روز این طلسم پوشیده می شود قدرت عشق آن احساس می شود، گرم است. قدرت هر روز بر قدرتش افزوده می شود و عشق را به راه صاحبش می آورد. به خواندن سه، پنج، هفت یا نه بار ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید کیسه گریس گریس با انرژی کافی آغشته شده است.

6. اکنون تقدیس کیسه گریس گریس فرا می رسد. دو طرف کیسه گریس گریس را با آب مقدس بپاشید، با استفاده از موارد زیر: با آب این طلسم را تقدیم می کنم، ابزاری که عشق را به وجود می آورد.

طلسم خرگوش : دو طرف کیسه گریس گریس را با خاک بپاشید و بگویید: با زمین این طلسم را تقدیم می کنم، ابزاری برای آوردن عشق به پوشنده اش. دو طرف کیسه گریس گریس را از میان شعله های شمع سفید.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: