طلسم ذهن
نوشته شده توسط : msnag

حد وسط بین زمان و ابدیت است و می تواند فاجعه بیاورد. فرشتگان در فهرست فوق میکائیل، جبرئیل و رافائل هستند. بقیه فقط فرشته هستند اوریل نیز یک فرشته بزرگ است و نام او به معنای "نور خدا" است.

طلسم دفینه

طلسم دفینه : برای داشتن موفقیت در همه کارهایتان - مزمور 57. به یک موقعیت ناخوشایند را به موقعیتی شاد تبدیل کنید - مزمور 16. بنابراین می توان نیازهای روزانه را به دست آورد و از آسیب جلوگیری کرد - مزمور

برای خلاصی از تأثیرات منفی قوی - مزمور برای رهایی از تنفر، حسادت و حسادت عمیق از قلب با وجود - مزمور 137. برای دفاع در برابر دشمنان، رقبا و مهاجمان - مزمور 3،; 59; 70. برای بیماری یا بد سلامتی - مزمور 23; 35; 38.

طلسم دفینه : برای شکرگزاری یا بهبودی از بیماری - مزمور 30. برای آوردن صلح یا برکت به خانه - مزمور 1; 128. برای حمایت معنوی در استرس یا مصیبت - مزمور 3; 25; 54. بین مردم یا گروه‌ها هماهنگی ایجاد کنید - مزمور 133.

من برای نیازهای مادی (پول، غذا، لباس و غیره) درخواست می‌کنم مزمور 41. برای دردسر با تهمت - مزمور 38; 39. برای دریافت فیض، محبت و رحمت - مزمور 32. برای احترام و محبت دیگران - مزمور 47. برای محافظت در برابر تهمت ناعادلانه - مزمور 36.

طلسم دفینه : بنابراین شایعات بیهوده به شما آسیبی نمی رساند و باعث تحریک نمی شود - مزمور 36. برای محافظت در برابر تهمت ناعادلانه دشمنی که شما را تنها نخواهد گذاشت - مزمور 109. برای رهایی از عادات مضر یا بد - مزمور 69. آشتی با دشمن - مزمور

برای غلبه بر دشمن به شیوه‌ای عادلانه - مزمور 70. برای داشتن دوستان بیشتر مزمور 111. برای حفظ محبت دوستان و به دست آوردن دوستان بیشتر - مزمور 133. برای ایجاد صلح و هماهنگی بین خانواده ها - مزمور 98. برای انجام نیکی و اجتناب از شر - مزمور

طلسم دفینه : برای بیرون راندن تأثیرات بد از دیگری - مزمور 29. زیرا کسی که در زندان است زودتر آزاد شود - مزمور 26. برای در امان ماندن از هرگونه سرقت برنامه ریزی شده یا خطر - مزمور 50. من یا امنیت اگر در شب به تنهایی سفر کنم - مزمور

من یا پایان امن در سفرهای شما - مزمور 34. بودن مورد قبول، پسندیده و مورد احترام همه - مزمور 47. 148 / طلسم، طلسم، فرمول برای حذف تأثیرات منفی که در اطراف خود احساس می کنید - مزمور 1 0. برنده شدن در دعوی در صورت مخالفت شخص ناعادل یا انتقام‌جو مزمور

طلسم دفینه : اگر در برابر قاضی حاضر می‌شوید و می‌خواهید حکمی مساعد داشته باشید مزمور 20. برای دریافت عدالت و رسیدگی مطلوب از یک دعوی مزمور 119، لامد. برای هر کسی که بیش از حد مشروب می نوشد - مزمور

صبر و شکیبایی خود را در برابر مصیبت ها و استعفا از اراده الهی خود عطا کن. به آنها نیاز و علاج خاص را عطا کن، اگر اراده توست، باشد که با کمک خیریه ای که شایستگی آن را داشته باشد، به اعضای رنجبر تو خدمت کنیم.

طلسم ذهن

طلسم ذهن : اوریل فرشته ای است که بر مناطق شمالی حاکم است و رنگ او سبز است. بستن مراسم 1. تمام شمع هایی را که در رابطه با نیت تشریفاتی خود استفاده کرده اید، به ترتیب معکوس خاموش کنید.

فقط شمع محراب و شمع فرشته باید باقی بماند تا بسوزد. 2. در صورت نیاز مقداری بخور دیگر بگذارید تا بسوزد. 3. مزمور 150 را بخوانید: خداوند را در قدسش ستایش کنید. او را در فلک قدرت عظیمش ستایش کن.

طلسم ذهن : او را به خاطر اعمال بزرگش ستایش کن. او را با عظمت عالی او ستایش کنید. او را با صدای شیپور ستایش کن. با مزمور و چنگ او را ستایش کنید. او را با دف ​​و رقص ستایش کنید. او را با سازها و سازهای زهی ستایش کنید.

او را بر سنج های بلند ستایش کن. او را بر سنج های بلند ستایش کن. هر چیزی که نفس دارد خداوند را ستایش کند. هاللوژیا 4. شمع فرشته / روز را خاموش کنید، در حالی که به زبان خودتان از فرشته برای کمک به مشکل موجود تشکر کنید.

طلسم ذهن : قبل از خاموش کردن شمع‌های محراب، دعای زیر را بخوانید: همانطور که پدر مرا می‌شناسد، باشد که من نیز پدر را بشناسم، از طریق مسیح عیسی، درب ملکوت پدر، راه را به من نشان بده.

کف هر دو دست را در کنار هم قرار دهید و شست ها را روی استخوان سینه قرار دهید و زانو بزنید و سر خود را خم کنید. شمع های محراب را به ترتیب معکوس روشن کردنشان بلند کرده و خاموش کنید.

طلسم ذهن : سرویس شمع این سرویس در شب بیشتر با استفاده از مزامیر کتاب مقدس انجام می شود. این نوع مراسم مذهبی برای گروهی از مردم طراحی شده است که در نماز گرد هم می آیند. برای انجام و هدایت خدمات به یک نفر نیاز است.

یک مرد یا زن می تواند رهبر این سرویس باشد و در سراسر آن به عنوان رهبر نامیده می شود. قبل از شروع سرویس، لازم است تعداد صحیح شمع هفت روزه نوونا باشند.

طلسم ذهن : یک عدد برای هر فردی که در مراسم شمع شرکت می کند. یک شمع رنگی بسته به نیاز به سرویس شمع فقط توسط لیدر روشن می شود. رهبر مراحل 1 تا 7 را همانطور که در مراسم افتتاحیه توضیح داده شده است (بیشتر توسط افراد با ایمان مسیحی استفاده می شود) انجام خواهد داد.

برای شخصی که خواهان آگاهی معنوی بیشتر است - مزمور 99. قبل از نقل مکان به خانه جدیدی برای شانس و برکت - مزمور 61. برای اینکه همه تعهدات شما خوشبخت و سودمند باشد مزمور.

طلسم یهودی

طلسم یهودی : شایسته داشتن قدرت معجزه آسا لاگنیاپ /157 می کند. معجزات در انتظار حرف شما بود، که همیشه آماده بودید برای کسانی که در مشکل یا اضطراب هستند صحبت کنید.

با تشویق این فکر، 1 از شما التماس می کنم که برای من کمک کنید (در اینجا درخواست یا تمایل خود را برای کمک بیان کنید.) پاسخ به دعای من ممکن است مستلزم معجزه باشد، حتی در این صورت، شما قدیس معجزه هستید.

طلسم یهودی : ای آنتونی ملایم و دوست داشتنی، که قلبش همیشه مملو از همدردی انسانی بود، درخواست مرا در گوش عیسی نوزاد مقدس که دوست داشت در آغوش تو نگه داشته شود، زمزمه کن. و سپاس قلبی من همیشه از آن شما خواهد بود.

آمین هنگامی که از سنت آنتونی برای کمک او دعا می کنید، بهتر است روزانه یک شمع قهوه ای بسوزانید تا درخواست انجام شود. سنت آنتونی برای آوردن معشوق عقب مانده نیز خوب است.

طلسم یهودی : این روش به شرح زیر آموزش داده می شود: در حیاط خود بیرون بروید، مطمئن شوید که کسی به آن نگاه نمی کند و دست خود را مانند یک مگافون به دهان خود فشار دهید. نام شخص را سه بار با استفاده از هجاهای تاکیدی مساوی صدا بزنید.

سپس از سنت آنتونی بخواهید که شخص را بازگرداند، دوباره نام فرد را صدا بزنید و به آنها بگویید سنت آنتونی آنها را برمی گرداند که نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. دوباره از سنت آنتونی بخواهید که آن شخص را بازگرداند.

طلسم یهودی : این کار را سه بار رو به شمال، شرق، جنوب و غرب انجام دهید. به داخل خانه خود بروید و منتظر باشید تا شخص نامبرده برگردد. دعا برای قدیس آنتونی (برای بازگرداندن کالاهای گمشده یا دزدیده شده اگر در آب نیفتند.

با یافتن قدرت و زیبایی درونی که می تواند به شما کمک کند تا آنچه را که در زندگی می خواهید انجام دهید. در پس ذهن شما تصویر پیرزنی زشت سیاه پوش و سوار بر چوب جارو می چرخد، اما می دانید که این اشتباه است - و می خواهید بیشتر بدانید.

طلسم درخت

طلسم درخت : پاداش وجود برای همیشه در بهشت، که با پدر زندگی می‌کند و با وحدت روح‌القدس سلطنت می‌کند، تا ابد متحد شود، اعطا کن که من همیشه می توانم نامی را که باید قدرتمند باشد، محافظت از زندگی و نجات لگنیاپ / 153 در حال مرگ است، ای مریم پاک، ای شیرین مریم، بگذار نام تو از این پس همیشه بر لب باشد.

به تأخیر نینداز، ای بانوی سعادتمند، هر وقت با تو تماس می گیرم، به من کمک نکن، زیرا من نیاز دارم، (دوباره درخواست کمک خود را مطرح کن) وسوسه و وسوسه خواهم بود، من هرگز از تماس تلفنی خودداری نخواهم کرد، و هرگز تکرار نخواهم کرد نام مقدس، مریم، مریم.

طلسم درخت : (دوباره درخواست کمک خود را مطرح کنید) ای چه تسلی، چه شیرینی، چه اعتماد به نفس، چه احساسی وجود دارد که من اسم مقدس خود را به زبان می آورم، یا حتی فقط یک فرد نازک از تو. من از این به بعد به تو می پردازم که اسمی خوب، شیرین، قدرتمند، دوست داشتنی است.

اما من صرفاً با نام تو قانع نخواهم شد: بگذار عشق من به The e همیشه به تو کمک کند، مادر یاری دائمی. آمین (تلاوت E NIN E HAI L MARYS) دعا برای نوزاد عیسی پراگ ای عیسی، که گفته شده است.

طلسم درخت : همانطور که شما دریافت خواهید کرد، جستجو کنید تا آن را پیدا کنید، آن را بکوبید. باید از طریق شفاعت مریم، مادر هول ولای شما را باز کنم. در می زنم، می طلبم، به عنوان دعای مستجاب می کنم.

(در اینجا درخواست های خود را برای لطف بنویسید) ای عیسی، آنچه گفته شده است، اگر شما را به عنوان پدری که نام من است، به شما عطا خواهد کرد. مرا با روح القدس راهنمایی کنید که من می توانم شما را همیشه برای کاری که انجام داده اید برکت بدهم.

طلسم درخت : من به عنوان پدرت تواضع و اضطرار دارم و به نام پدرت 154 / طلسم ها، طلسم ها، فرمول های دعا اجابت می شود. (در اینجا درخواست لطف خود را مطرح کنید) ای عیسی، که گفت: "آسمان و زمین از بین خواهند رفت اما کلام من نخواهد گذشت"، من مطمئن هستم که دعای من برآورده خواهد شد. تو مرا از هر سو با تأمین نیازهایم تقویت کردی.

من با شکرگزاری نزد شما می آیم. آمین دعا به قلب مقدس عیسی 0 خدایی که می‌خواهد در قلب پسرت، عیسی که توسط گناهان ما سوراخ شد و از ناسپاسی ما شکسته شد، گنجینه‌های بی‌نهایت عشق به ما عطا کند.

طلسم درخت : از تو می‌خواهم که 1 ممکن است تقوا و شفافیت ذهن و جسمی سالم و روحی آرام را به او ادای احترام کنم تا بتوانم با دلسوزی و آرامش و آرامش روحی به کارهای روزمره ام بپردازم. امروز مرا دائماً در برابر چشم خود نگهدار، زیرا به تو اعتماد دارم.

آنه خوب، مادر او که زندگی، شیرینی و امید ماست، برای ما از او دعا کن و درخواست ما را بپذیر. (روزانه سه بار تکرار شود) دعا برای قدیس آنتونی ای سنت آنتونی مقدس، مهربانترین قدیسان، عشق طلسم دفینه شما به خدا و انفاق به مخلوقات او، شما را در زمانی که بر روی زمین هستید.

طلسم لوح

طلسم لوح : جادوگر بودن به چه معناست؟ جادوگران در اندازه ها، سنین، رنگ ها و شخصیت های طلسم لوح مختلف هستند. آنها پزشکان، برنامه نویسان کامپیوتر، معلمان، منظره سازان، بارمن ها و مهمانداران هواپیما هستند.

شخصی که موهای شما را کوتاه می کند یا ماشین شما را تعمیر می کند ممکن است یک جادوگر باشد. جادوگران می توانند مرد یا زن باشند - نه، یک جادوگر مرد یک جنگجو نیست، و اگر شما او را طلسم ذهن به دلیل خوب صدا بزنید، ممکن است عصبانی شود.

طلسم لوح : وارلاک از یک کلمه انگلیسی قدیمی به معنای "سوگند شکن" یا "دروغگو" گرفته شده است. این واقعیت ساده که شما در حال خواندن این کتاب هستید نشان می دهد که فکر می کنید شما نیز توانایی جادوگری دارید.

حدس طلسم درخت بزن چی شده؟ شما انجام می دهید. و با کمی آموزش، می توانید قدرت جادویی خود را کشف کنید و یاد بگیرید که از آن برای شکل دادن به سرنوشت خود استفاده کنید. چرا WITCHCRAFT امروزه محبوبیت پیدا می کند؟

طلسم لوح : جادوگری با ما طنین انداز می شود زیرا در مورد برخی از مسائل کلیدی امروز صحبت می کند: احترام به محیط زیست، برابری جنسیتی، و غلبه بر تعصبات مذهبی و تفکر تنگ نظرانه.

همچنین طلسم یهودی کسانی را که این مسیر را دنبال می‌کنند تشویق می‌کند تا قدرت‌های منحصربه‌فرد خود را کشف و توسعه دهند تا بتوانند مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرند و هر چیزی باشند که می‌خواهند باشند.

طلسم لوح : به طور کلی، بیشتر جادوگران به دنبال بهبود خود و نوع بشر به عنوان یک کل، و زندگی در هماهنگی با جهان هستند. این بدان معناست که برای نفع بیشتر کار کنید - اغلب از طریق استفاده از جادو - و به هیچ کدام آسیب نرسانید.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: