استیک الکالاین
نوشته شده توسط : msnag

استيک آلكالاين | فناوری مورد استفاده در استیک آلکالاین اسمارت لایف، موجب تغیر سطح pH آب به سمت قلیائی شده که برای جلوگیری از اسیدی شدن بدن شما کاملا ضروری است.

خرید استيک آلكالاين

پیشنهاد می‌شود از دو استیک استفاده شود تا همواره آب آلکالاین شده آماده برای مصرف داشته باشید. یک استیک آلکالاین برای مصرف حدود 270 بطری 0.5 لیتری مناسب است.

به عنوان مثال آهن و فلزات در هنگام رژیم شوک دو‌ هفته ای اکسید شدن یا همان زنگ‌زدن فرسوده شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند، در بدن انسان هم دقیقا همین اتفاق می‌افتد.

این محصول به عنوان یک مکمل غنی ساز آب آشامیدنی با افزودن مقادیر کافی از یون های هیدروژن و کلسیم به آب، سلامت استخوان ها، دندان ها را بهبود می بخشد.

به یاد داشته باشید +ORP به معنای چگونه بدن عضلانی بسازیم ؟ اکسید کنندگی و ORP - به معنای خاصیت آنتی‌اکسیدانی می‌باشد.

خرید استیک الکالاین جالب است بدانید بسیاری از خوراکی‌های محبوب ما مثل قهوه، شیر، گوشت و... دارای خاصیت اکسیدکنندگی گوناگونی هستند، حال به راحتی می‌توان با بالاتر بردن خاصیت آنتی‌اکسیدانی آب آشامیدنی خود جلوی اکسید شدن و ایجاد فرسودگی و در نتیجه بیماری را گرفت.

PH چیست و چرا مقدار آن در آب مهم است؟

غلظت یون‌های هیدروژن در هر محصول نشان‌دهنده PH آن می‌باشد، اگر PH برای مثال از 7 به 8 تغییر یابد، به معنای آن است که 10 بار قلیایی‌تر شده است و اگر از 7 به 6 تغییر یابد یعنی 10 بار اسیدی‌تر شده است.

خرید استيک آلكالاين اگر در فکر خرید این محصول هستید بد نیست بدانید بطری 0.5 لیتری را 300 بار می‌توانید جدول کالری مواد غذایی استفاده کنید (30 دقیقه تا 2 ساعت) و بطری 1.5 لیتری 100 بار قابل استفاده است(بین 6 تا 8 ساعت). در صورتی که روزانه 6 تا 8 لیوان آب با استفاده از استیک آلکالاین مصرف کنید این محصول 3 ماه برایتان کارایی خواهد داشت. بعد از این زمان فقط کافی است استیک آلکالاین را با آب و سرکه بشویید تا آماده استفاده مجدد شود.

ناراحتی اعصاب و روان
مناسب ورزشکاران ( خنثی کردن اسید لاکتیک )
ترش کردن و رفلاکس معده
سوء هاضمه و یبوست
حذف نیترات و کلر رادیکال آزاد آب ( سرطان زا )
دیگر مزایای استفاده از استیک آلکالاین
 تغییر 10 برابری PH آب یا افزایش یک واحد مثبت.
افزایش خاصیت آنتی‌اکسیدانی آب و پیش‌گیری از اکسیده‌شدن بدن و بیماری‌ها.
رفع مشکلات گوارشی معده از جمله رفلاکس معده، سوزش معده.
ایجاد شادابی در پوست (آب رسانی بیشتر)، بالا بردن سطح انرژی در بدن و جلوگیری از افزایش وزن.

برای مثال PH نوشابه گازدار در حدود 5/2 است یعنی هزاران برابر اسیدی‌تر از آب خنثی است و برای خنثی کردن اثر یک لیوان از رژیم تضمینی چربی سوز  بدن نیاز به نوشیدن 32 لیوان آب با PH 7 است. بهتر است که بدانید که PH خون انسان تحت عوامل مختلفی خرید استيک آلكالاين از جمله غذا، نوشیدنی‌ها، استرس، بیماری، دارو و ورزش تغییر می‌کند و به سوی اسیدی‌تر شدن می‌رود.

حتی آب خنثی با PH 7 نیز بدن را اسیدی می‌کند زیرا PH طبیعی خون می‌بایستی 7.365 باشد و میحط اسیدی یکی از اساسی‌ترین عوامل برای ایجاد بیماری در بدن انسان می‌باشد. حال مصرف آب روش درست لاغر شدن با PH بالا کمک بسیار زیادی در حرکت به سمت سلامتی و کاهش و بهبود بیماری در بدن شما می‌نماید.

خواص استیک آلکالاین

چاقی متابولیک
ناراحتی کبدی
دیابت
ناراحتی کلیوی
اختلالات عصبی – حرکتی ( پارکینسون )
پوکی استخوان
خون رسانی به بافت
رماتیسم مفصلی
زخم معده
التهاب پوستی
تصلب شرایین

وضعیت PH خون با خوردنی ها و نوشیدنی های مختلف تغییر می یابد. ضمن اینکه استرس، ورزش، بیماری و دارو نیز بر آن تاثیر دارد. جالب است بدانید آب خنثی با PH 7 نیز شرایط اسیدی شدن بدن را مهیا می کند. وضعیت نرمال PH برای خون برابر با ۷.۳۶۵ است. ضمن اینکه بیماری ها در شرایط اسیدی بیشتر بروز می کنند.

همچنین استیک آلکالاین مانع از افزایش وزن شده و به بالا رفتن سطح انرژی بدنتان کمک می‌کند.

به همین خاطر متخصصان و پزشکان افراد را به خوردن آنتی اکسیدان ها تشویق می کنند. خرید استيک آلكالاين این در حالی است که بسیاری از مواد مصرفی روزانه ما دارای قدرت اکسیداسیون می باشند. مانند شیر، قهوه و گوشت.


استیک آلکالاین باعث کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان با نوشیدن آب آلکالاین.
 بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن در مقابل بیماریها با تنظیم PH و افزایش خاصیت آنتی‌اکسیدانی.

قیمت استیک آلکالاین

خرید استيک آلكالاين را قبل از مصرف لاغری با ذهن ممکن شد با آب خالی بشویید سپس آنرا درون یک بطری نیم‌لیتری انداخته و درب بطری را ببندید و پس از گذشت 1 تا 2 ساعت می‌توانید آب آلکالاین شده را میل کنید.

به همین دلیل پزشکان همواره ما را به استفاده از خوراکی‌هایی که خاصیت آنتی‌ اکسیدانی دارند (کاهو و سبزیجات و غیره) توصیه می‌کنند

اما جالب است بدانید استیک آلکالاین در پیشگیری از بیماری‌های قلبی، فشارخون بالا، دیابت و پوکی استخوان هم موثر است.

حالا که با فواید استيک آلكالاين آب قلیایی آشنا شدیم، بد نیست کمی هم درباره استیک آلکالاین و فواید آن بدانیم. این یون‌ها همان یون‌هایی هستند که سلامت را برای شما به ارمغان می‌آورند. بد نیست بدانید فلزات قلیایی باعث ایجاد تعادل اسید و باز در بدن می شوند.

در ضمن این فلزات، آب را یونیزه می‌کنند کاهش و ‌افزایش وزن که باعث می‌شود هیدروژن فعال تولید شود. در بالا در مورد خواص آنتی اکسیدان آب قلیایی که در نتیجه استفاده از استیک آلاکالاین به دست می‌آید، توضیح دادیم.

استیک آلکالاین و وضعیت PH خون

در ضمن اگر نسبت به زیبایی خود حساس هستید و می‌خواهید پوستی جوان و زیبا داشته باشید، این محصول به کمک شما می‌آید چرا که با استفاده از این محصول آبرسانی بهتر و بیشتری به پوست‌تان خواهید داشت.

قیمت استيک آلكالاين به عنوان نمونه آهن در برابر اکسیداسیون خاصیت اولیه خود را از دست می دهد و نابود می گردد. لاغری با علم حروف این وضعیت در بدن انسان نیز بروز می کند.

 آب‌رسانی بیش‌تر و مفید به بافت‌های مغز و در نتیجه افزایش بازدهی آن به دلیل ریز شدن مولکول‌های آب.
 تنظیم فشار خون در اثر مصرف مداوم و منظم آب آلکالاین.
خنثی کردن محیط اسیدی بدن و سلول‌ها که در اثر تغذیه نامناسب و مصرف انواع نوشیدنی‌های مضر و غذاهای آماده ایجاد شده است.

Oxidation Reduction Potential یا همان قدرت‌ اکسیدکنندگی گفته می‌شود که یکی از عوامل اصلی تخریب در تمامی عناصر شناخته شده در طبیعت می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: