مشاوره انگیزشی کنکور
نوشته شده توسط : msnag

انگیزه همچنین می تواند شخصاً به شما کمک کند تا بهترین باشید. این می تواند تأثیر مثبتی بر اعتماد به نفس، روابط و جامعه ای که در آن زندگی می کنید داشته باشد.

اگر هنوز در مورد ایجاد انگیزه خود متقاعد نشده اید، در اینجا هشت دلیل وجود دارد که چرا انگیزه در زندگی مهم است.


مشاوره انگیزشی کنکور : درک انگیزه بینش های ارزشمند زیادی در مورد طبیعت انسان به ما می دهد. این توضیح می دهد که چرا ما اهداف تعیین می کنیم، برای دستیابی به موفقیت و قدرت تلاش می کنیم، چرا تمایل به صمیمیت روانی و رابطه جنسی بیولوژیکی داریم، چرا احساساتی مانند ترس، خشم و شفقت را تجربه می کنیم.

چرا انگیزه مهم است؟

یادگیری در مورد انگیزه ارزشمند است زیرا به ما کمک می کند بفهمیم انگیزه از کجا می آید، چرا تغییر می کند، چه چیزی آن را افزایش می دهد و کاهش می دهد، چه جنبه هایی از آن را می توان و نمی توان تغییر داد، و به ما کمک می کند به این سوال پاسخ دهیم که چرا برخی از انواع انگیزه مفیدتر هستند. نسبت به دیگران

از این رو، انگیزه بر حالات ما تأثیر می گذارد و در نتیجه بر بهره وری ما تأثیر مستقیم می گذارد.

وقتی انگیزه داشته باشیم، بهره‌ورتر می‌شویم و می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

انگیزه به شما کمک می کند تا برخلاف همه شانس ها حرکت کنید و احتمالات را ببینید
برای گذراندن روزهای سخت به انگیزه نیاز دارید. زمانی که همه چیز هموار است و طبق برنامه شما پیش می رود، انجام عمل، شاد بودن و لذت بردن از زندگی آسان است.

مشاوره کنکور انگیزشی رشته انسانی : چالش واقعی زمانی پیش می آید که همه چیز بر علیه شما پیش می رود. وقتی هر کاری که انجام می‌دهید به نتیجه نمی‌رسد و نمی‌توانید به تمام اهدافتان دست یابید، در این مواقع بیشتر به انگیزه نیاز دارید.

شما باید درک کنید که ما به راحتی تحت تأثیر احساسات خود قرار می گیریم. و انگیزه حالتی است که می تواند بر احساسات ما تأثیر بگذارد.

وقتی انگیزه داشته باشید، احساس می کنید هیجان زده هستید و حتی زمانی که همه چیز درست نمی شود، احساس مثبتی خواهید داشت. شما به خود می گویید که آن را حل خواهید کرد و این فقط یک آزمایش از جانب خداوند است که باید یاد بگیرید.

برعکس، وقتی انگیزه ندارید، احساس غم و اندوه می کنید و تمایل دارید بیشتر منفی فکر کنید.

مشاوره انگیزشی کنکور رشته انسانی : به خود می گویید بدشانس هستید و هر چیزی را که لمس می کنید به شکست تبدیل می شود. و حتی زمانی که احتمال وجود دارد، باز هم ممکن است از دید منفی به آن نگاه کنید و فرصت را غیر ممکن بدانید.

مشاوره انگیزشی کنکور : انگیزه چیزی منحصر به فرد را در مورد هر یک از ما منعکس می کند و به ما امکان می دهد تا نتایج ارزشمندی مانند بهبود عملکرد، بهبود رفاه، رشد شخصی یا احساس هدف را به دست آوریم. انگیزه راهی برای تغییر طرز تفکر، احساس و رفتار ماست.


انگیزه به شما کمک می کند تا سالم تر شوید

ورزش و تغذیه سالم برای سلامتی بهتر ضروری است. در حالی که ما مخلوقات عادت هستیم، می توانیم رفتار خود را نیز تغییر دهیم.

ما به انگیزه نیاز داریم. بدون اینکه چیزی شما را به سمت ایجاد عادات سالم تر سوق دهد، ایجاد تغییر غیرممکن است. برای شکل دادن به الگوهای جدید به زمان و تلاش نیاز است و ما به چیزی نیاز داریم که به ما انرژی بدهد.

مشاوره کنکور انگیزشی رشته تجربی : انگیزه‌های یک زندگی سالم‌تر می‌تواند شامل تمایل به داشتن احساس بهتر جسمی، رسیدن به رویاهای تناسب اندام خاص یا حضور در اطراف برای تماشای رشد فرزندانتان باشد. با این محرک ها می توانید عادات سالمی بسازید و از مزایای آن بهره مند شوید.


انگیزه به ایجاد مهارت های جدید کمک می کند

توسعه یک مهارت جدید به دو چیز بستگی دارد: انگیزه و عادت. وقتی کاری را برای مدتی انجام داده اید، همیشه نیازی به “احساس” انگیزه ندارید. شما می توانید قدرت را از بین ببرید و فقط از روی عادت کار را انجام دهید.

مشاوره کنکور انگیزشی رشته تجربی : با این حال، در حالی که هنوز در حال شکل گیری آن عادات هستید، به انگیزه نیاز دارید. شما نیاز به دلیلی دارید تا به یک مهارت یا سرگرمی جدید بچسبید، وقتی هنوز در آن بد هستید.

مدام به این فکر کنید که چرا از ابتدا همه این کارها را شروع کردید، اعتماد کنید که در نهایت به یک عادت تبدیل خواهد شد.


انگیزه بهره وری را افزایش می دهد

دومین مزیت انگیزه این است که بهره وری شما را افزایش می دهد. انگیزه نه تنها باعث می شود که سخت تر کار کنید، بلکه سریع تر نیز کار کنید.

و از آنجایی که شما در یک حالت با انگیزه هستید، می توانید راحت تر وارد “وضعیت جریان” شوید.

و زمانی که در حالت جریان هستید، می‌توانید عملکرد بهتری داشته باشید و بیشتر از زمانی که ندارید کامل کنید.

مشاوره کنکور انگیزشی رشته انسانی : وقتی کاملاً انگیزه دارم، می‌توانم یک مقاله با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در یک حرکت بنویسم. در مقایسه با زمانی که من انگیزه ندارم، برای من سخت است که حتی ۱۰۰۰ کلمه را تکه تکه کنم.


مشاوره کنکور انگیزشی

اهداف، پله هایی به سوی رویاهای شما هستند، بنابراین برای رسیدن به آنها، به انگیزه نیاز دارید تا شما را به سمت آنها نگه دارد.

مشاوره کنکور انگیزشی : همه با انگیزه به دنیا نمی آیند. در برخی که معتقدند «یک روز به آن خواهم رسید» یا «زمان مناسب نیست» یا یک مورد کلاسیک «من نمی توانم این کار را انجام دهم» کمبود شدیدی وجود دارد.

انگیزه عامل تعیین کننده ای است که یک فکر خوب را به عمل فوری تبدیل می کند. این یک ایده خوب را به یک تجارت تبدیل می کند و می تواند تأثیر مثبتی بر دنیای اطراف شما بگذارد.

مشاوره کنکور انگیزشی: بدون انگیزه نمی توانید به چیزی برسید. هیچ پست هدفی برای هدف گذاری و هیچ هدفی برای تلاش وجود ندارد.

انگیزه یک مهارت مهم زندگی است. دلیل اهمیت آن این است که هر فردی در این زمین منحصر به فرد است و هدفی دارد. برای اینکه هدف خود را به خوبی مدیریت کنید، باید انگیزه داشته باشید تا در جهت اهداف خود کار کنید که به تحقق رویاهای شما کمک می کند. نه فقط به خاطر شما، بلکه به خاطر دیگران نیز.

اگر استیو جابز برای راه اندازی اپل انگیزه نداشت، شما مک بوک ایر، آیفون یا آیپد نداشتید.

اگر یک طراح انگیزه ای برای تبدیل تجسم خود به واقعیت نداشته باشد، آن کیف دستی طراح را در دست نمی گیرید یا آن لباس ها را نمی پوشید.

مشاوره کنکور انگیزشی: شما در دنیایی زندگی می کنید که انگیزه مشکلات را حل کرده و محصولات و خدماتی تولید کرده است که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید.





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: