قیمت فینگر فود
نوشته شده توسط : msnag

فینگر فود با سوسیس و سیب زمینی : در همین حال، در یک ماهیتابه متوسط، سوسیس را روی حرارت زیاد بپزید تا قهوه ای شود، 8 دقیقه.

درشت فرو ریختن در یک قابلمه متوسط، آب، کره و نمک را به جوش بیاورید. از روی حرارت بردارید و آرد را اضافه کنید و با قاشق چوبی به شدت هم بزنید تا یکدست شود.


خرید فینگر فود برای مهمانی و تولد

فقط مطمئن شوید که از ظرف مناسب مایکروویو استفاده کنید. زمان پخت کوتاه و کاهش قرار گرفتن در معرض گرما باعث حفظ مواد مغذی در مواد غذایی در مایکروویو می شود (9 منبع معتبر، 10 منبع معتبر).

قیمت فینگر فود : در واقع، مطالعات نشان داده اند که مایکروویو بهترین روش برای حفظ فعالیت آنتی اکسیدانی سیر و قارچ است

در همین حال، حدود 20 تا 30 درصد از ویتامین C موجود در سبزیجات سبز در طی مایکروویو از بین می رود که کمتر از اکثر روش های پخت است (5).

مایکروویو یک روش پخت ایمن است که به دلیل زمان پخت کوتاه، اکثر مواد مغذی را حفظ می کند. برشته کردن و پختن به پختن غذا در کوره با حرارت خشک گفته می شود.

قیمت فینگر فود : اگرچه این اصطلاحات تا حدودی قابل تعویض هستند، معمولاً از تفت دادن برای گوشت استفاده می شود در حالی که پخت برای نان، کلوچه، کیک و غذاهای مشابه استفاده می شود. اکثر تلفات ویتامین با این روش پخت کم است، از جمله ویتامین C.

با این حال، به دلیل زمان پخت طولانی در دمای بالا، ویتامین های B موجود در گوشت برشته ممکن است تا 40٪ کاهش یابد (6).

تفت دادن یا پختن بر روی اکثر ویتامین ها و مواد معدنی به جز ویتامین های گروه B تاثیر قابل توجهی ندارد.

قیمت فینگر فود : با تفت دادن و سرخ کردن، غذا در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​تا زیاد در مقدار کمی روغن یا کره پخته می شود.

قیمت فینگر فود : در مطالعه دیگری، زمانی که مردم گوجه‌فرنگی سرخ‌شده در روغن زیتون را به جای بدون آن مصرف می‌کردند، سطح لیکوپن خون 80 درصد بیشتر افزایش یافت (منبع معتبر 16).

از سوی دیگر، نشان داده شده است که سرخ کردن به طور قابل توجهی میزان ویتامین C موجود در کلم بروکلی و کلم قرمز را کاهش می دهد (5، 17 منبع معتبر).

تفت دادن و سرخ کردنی، جذب ویتامین های محلول در چربی و برخی ترکیبات گیاهی را بهبود می بخشد، اما میزان ویتامین C را در سبزیجات کاهش می دهد.

سرخ کردن شامل پختن غذا در مقدار زیادی چربی – معمولاً روغن – در دمای بالا است. غذا اغلب با خمیر یا خرده نان پوشانده می شود.

قیمت فینگر فود : این یک روش محبوب برای تهیه غذا است زیرا پوست یا پوشش آن یک مهر و موم را حفظ می کند، که تضمین می کند که داخل آن مرطوب بماند و به طور یکنواخت پخته شود.

سفارش فینگر فود : خوب، این بهترین راه برای انجام آن نیست زیرا جوشاندن آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C را به همراه کرم از بین می برد. مایکروویو همچنین محتوای مواد مغذی گل کلم را کاهش می دهد.

درست است: در عوض آن را بخارپز کنید. بخارپز کردن ویتامین C را حفظ می کند و تردی سبزی را حفظ می کند. برای خلاص شدن از شر کرم ها، به سادگی گلچه ها را در آب جاری یا آبی که مقداری نمک به آن اضافه شده است بشویید.

پختن گوجه فرنگی
چه اشکالی دارد: گوجه فرنگی حاوی لیکوپن است که از بیماری قلبی جلوگیری می کند. اگر فکر می کنید که خوردن آن به صورت خام یا بخارپز بهترین راه برای بهره مندی کامل از آن است، در اشتباهید.

درست است: برای به دست آوردن حداکثر سود از لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، آنها را خرد کرده و به کاری یا راسم خود اضافه کنید. شما طعم تند آن را دوست خواهید داشت و از محتوای مغذی آن نیز نهایت استفاده را خواهید برد.

سفارش فینگر فود : آیا این شما را به این فکر می‌اندازد که تکنیک مناسبی برای استفاده در آشپزخانه‌تان چیست تا بتوانید یک غذای سالم به کودکتان بدهید؟

نکات آشپزی برای حفظ مواد مغذی
مطالعات اخیر نشان داده‌اند که راه‌های متعددی برای افزایش دسترسی به مواد مغذی سالم از طریق تکنیک‌های پخت مناسب وجود دارد.

تکنیک‌هایی مانند پاستوریزه کردن و کنسرو کردن شامل پخت و پز می‌شود، بنابراین کنسرو میوه‌ها، سبزیجات و شیر پاستوریزه نیازی به پخت مجدد ندارند، اما می‌توان آن‌ها را برای مدت کوتاه‌تری روی اجاق گاز یا اجاق مایکروویو دوباره گرم کرد.

سفارش فینگر فود : تمام میوه ها و سبزیجات تازه را با آب خنک بشویید و هنگام شستشو از خیساندن آن خودداری کنید تا از آبشویی در آب جلوگیری کنید.

لینک مفید : فینگر فود با سوسیس

تعداد دفعات شستشوی حبوبات و غلات مانند برنج را قبل از پختن کاهش دهید، زیرا ممکن است مواد مغذی در زهکشی آبکشی کنند.

روش های آشپزی ، روش های پخت شما به میزان زیادی بر حفظ مواد مغذی در غذاها تأثیر می گذارد.


فینگر فود 

تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و خمیر را به مدت 2 تا 3 دقیقه هم بزنید تا از کناره های تابه جدا شود. از روی حرارت بردارید.

فینگر فود با سوسیس و سیب زمینی : با همزن برقی دستی خمیر را با سرعت کم به مدت ۱ دقیقه بزنید. تخم مرغ ها را یکی یکی با سرعت متوسط ​​بزنید. گرویر، پارمزان، آویشن، رزماری و کمی فلفل را بزنید. پوره سیب زمینی و سوسیس را هم بزنید.

فنجان های مافین را با خمیر پر کنید. روی‌ها را با برس تخم‌مرغ بمالید و به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که پف کرده و طلایی شود بپزید. بگذارید پفک ها کمی خنک شوند سپس گرم سرو کنید.

این پست توسط کمیسیون سیب زمینی آیداهو در ارتباط با کمپین رسانه های اجتماعی از طریق Sunday Supper LLC حمایت می شود. همه نظرات مربوط به من است.

فینگر فود با سوسیس و سیب زمینی : تمام خانواده من به این سیب زمینی قرمز پر شده با سوسیس پنیری معتاد هستند. دیشب یک تابه کامل از اینها خوردیم و بچه ها هنوز بیشتر می خواستند! آنها به عنوان غذای انگشتی، غذای جانبی یا حتی یک غذای اصلی عالی هستند.


سفارش فینگر فود گرم

هر سیب‌زمینی قرمز شگفت‌انگیز نمک زده می‌شود، سپس با سوسیس، پنیر خامه‌ای و پنیر فونتینا پر می‌شود و سپس با خرده‌های نان پانکوی ترد پوشانده می‌شود. سپس رویه ها پخته می شوند تا قهوه ای طلایی شوند تا فینگر فود نهایی شود.

همچنین نگرانی‌هایی در مورد هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای (PAHs) وجود دارد که به طور بالقوه مواد سرطان‌زایی هستند که هنگام کباب شدن گوشت و ریختن چربی روی سطح داغ تشکیل می‌شوند.

فینگر فود : با این حال، محققان دریافته‌اند که اگر چکه‌ها حذف شوند و دود به حداقل برسد، PAHs را می‌توان 41 تا 89 درصد کاهش داد (منبع مورد اعتماد).

کباب کردن و کبابی کردن طعمی عالی دارند اما سطح ویتامین B را نیز کاهش می دهند. همچنین، کباب کردن مواد بالقوه سرطان زا تولید می کند.


قیمت فینگر فود سرد

خرید فینگر فود : به همین دلیل است که خام‌خواران پخت و پز را به کلی کنار می‌گذارند و ادعا می‌کنند که غذای نپخته تمام ارزش غذایی خود را حفظ می‌کند و از سلامت مطلوب پشتیبانی می‌کند.

مطالعات دیگر نشان می دهد که برخی از غذاها واقعاً از پختن سود می برند. به عنوان مثال، هنگام پختن هویج، اسفناج و گوجه فرنگی، گرما با شکستن دیواره های سلولی، آزاد شدن آنتی اکسیدان ها را تسهیل می کند و عبور آسان افراد خوب از غذا به بدن را فراهم می کند. بیایید به جزئیات بپردازیم.

برخی از قیمت فینگرفود تحقیقات نشان می‌دهند که استفاده از هسته‌ای ممکن است سالم‌ترین راه برای پخت و پز باشد، زیرا زمان پخت آن کوتاه است، که منجر به حداقل تخریب مواد مغذی می‌شود. مایکروویو غذا را با حرارت دادن از داخل به بیرون طبخ می کند.

تکنیک ها بسیار شبیه به هم هستند، اما با سرخ کردن، غذا اغلب هم زده می شود، درجه حرارت بالاتر است و زمان پخت کمتر می شود.

به طور کلی، این یک روش سالم برای تهیه غذا است.

پخت و پز برای مدت کوتاهی بدون آب از از دست رفتن ویتامین های B جلوگیری می کند و افزودن چربی جذب ترکیبات گیاهی و آنتی اکسیدان ها را بهبود می بخشد (6، 13 منبع معتبر، منبع معتبر 14).

مطالعه نشان داد که جذب بتاکاروتن در هویج سرخ شده 6.5 برابر بیشتر از هویج خام است (منبع معتبر 15).

آنها امواج رادیویی را منتشر می کنند که مولکول های موجود در غذا را “تحریک” می کند (بخوانید: آنها را به حرکت در می آورد)، که باعث تولید گرما و پختن غذا می شود.

خرید فینگر فود : در حالی که پختن غذا در گاهی اوقات باعث خشک شدن غذا می‌شود، با پاشیدن مقداری آب قبل از گرم کردن، یا قرار دادن یک حوله کاغذی خیس در بالای ظرف، همه چیز را مرطوب نگه دارید.

کردن روغن اضافی (امتیاز پاداش). بهترین قسمت؟ شما می توانید تقریباً هر چیزی را در مایکروویو قرار دهید، از سبزیجات و برنج گرفته تا گوشت و تخم مرغ (و مطالعات نشان می دهد که ممکن است یکی از بهترین راه ها برای حفظ مواد مغذی در سبزیجات باشد).





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: