خرید برم هگزین
نوشته شده توسط : msnag

رانیتیدین برای چیست ؟ در صورت داشتن بیماری کلیوی، بیماری کبدی یا پورفیری، از پزشک یا داروساز بپرسید که آیا مصرف این دارو برای شما بی خطر است یا خیر.

سوزش سر دل اغلب با اولین علائم حمله قلبی اشتباه گرفته می شود. اگر درد قفسه سینه یا احساس سنگینی، گسترش درد به بازو یا شانه، حالت تهوع، تعریق و احساس ناخوشی عمومی دارید، به فوریت های پزشکی مراجعه کنید.

چگونه باید دی سیکلومین مصرف کنم؟

تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید و همه راهنماهای دارو یا برگه های دستورالعمل را بخوانید. پزشک ممکن است گهگاه دوز مصرفی شما را تغییر دهد. دارو را دقیقا طبق دستور مصرف کنید.

دی سیکلومین خوراکی به صورت خوراکی مصرف می شود.

داروی مایع را با سرنگ ارائه شده یا دستگاه اندازه گیری دوز (نه قاشق آشپزخانه) اندازه گیری کنید.

اگر نتوانید دارو را از طریق دهان مصرف کنید، تزریق دی سیکلومین در عضله انجام می شود.

دی سیکلومین برای چی خوبه : اگر علائم شما پس از ۲ هفته بهبود نیافت، با پزشک خود تماس بگیرید.

در دمای اتاقی به دور از گرما و رطوبت، نگهداری شود.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

دوز فراموش شده را نادیده بگیرید و دوز بعدی خود را در زمان معمول استفاده کنید. از دو دوز در یک زمان استفاده نکنید.

اگر بیش از حد مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟

مصرف بیش از حد می تواند باعث تهوع، استفراغ، گشاد شدن مردمک ها، ضعف یا از دست دادن حرکت در هر قسمت از بدن، مشکل در بلع، غش، یا تشنج (تشنج) شود.

قبل از مصرف این دارو

اگر رانیتیدین با نسخه مصرف می‌کردید: قبل از قطع مصرف دارو، از پزشک خود در مورد گزینه‌های درمانی مطمئن‌تر سوال کنید.

اگر رانیتیدین بدون نسخه (OTC) مصرف می کرده اید: مصرف دارو را متوقف کنید و از پزشک یا داروساز خود در مورد سایر داروهای کاهش دهنده اسید معده OTC سوال کنید.

شربت رانیتیدین : سوزش سر دل می تواند علائم اولیه حمله قلبی را تقلید کند. اگر درد قفسه سینه ای دارید که به فک یا شانه شما سرایت می کند و احساس اضطراب یا سبکی سر می کنید، کمک فوری پزشکی دریافت کنید.

قبل از استفاده از هر داروی OTC برای کاهش اسید معده، از پزشک یا داروساز بپرسید که در صورت داشتن سایر شرایط پزشکی یا آلرژی، آیا دارو برای شما بی خطر است یا خیر.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از استفاده از هر داروی OTC اسید معده با پزشک مشورت کنید.

چگونه باید رانیتیدین مصرف کنم؟

از آنجایی که رانیتیدین از بازار ایالات متحده خارج شده است، برخی از محتویات این جزوه فقط برای اهداف تاریخی در نظر گرفته شده است.

رانیتیدین را دقیقاً طبق دستورالعمل روی برچسب یا طبق تجویز پزشک مصرف کنید.

داروی مایع را با دقت اندازه گیری کنید. از سرنگ دوز ارائه شده استفاده کنید یا از دستگاه اندازه گیری دوز دارو (نه قاشق آشپزخانه) استفاده کنید.

شربت رانیتیدین برای چیست ؟ ممکن است تا ۸ هفته طول بکشد تا زخم شما بهبود یابد. به استفاده از داروهای خود طبق دستور ادامه دهید و اگر علائم شما پس از ۶ هفته بهبود نیافت، با پزشک خود تماس بگیرید.

پزشک شما ممکن است یک آنتی اسید را برای کمک به تسکین درد توصیه کند. دستورالعمل های پزشک خود را در مورد نوع آنتی اسید مورد استفاده و زمان استفاده از آن به دقت دنبال کنید.

آمپول رانیتیدین برای چیست ؟ در دمای اتاق به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری شود.

اگر یک نوبت را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

در اسرع وقت دارو را مصرف کنید، اما اگر تقریباً زمان نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را نادیده بگیرید. دو دوز را در یک زمان مصرف نکنید.

قرص کلیدینیوم سی برای اسهال خوبه : مصرف داروهای تجویزی، مانند مهارکننده های بازجذب سروتونین- نوراپی نفرین (SNRIs) یا بنزودیازپین ها هنگام استفاده از داروهای اضطراب، همیشه دستورالعمل های پزشک را دنبال کنید، زیرا برخی از داروها می توانند عوارض جانبی شدیدی داشته باشند.

با بنزودیازپین ها، یک منبع مطمئن وابستگی با خطر بالا وجود دارد. استفاده از آنها در کنار الکل یا مواد مخدر می تواند اثرات تهدید کننده زندگی داشته باشد.

در مصرف کلیدینیوم سی چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد

در برخی موارد، می توان علائم رفلاکس اسید و اضطراب را با درمان های خانگی مدیریت کرد. با این حال، هرکسی که اضطراب مزمن یا رفلاکس اسید معده را تجربه می کند باید با پزشک صحبت کند.

کلیدینیوم سی : ریفلاکس طولانی مدت اسید ممکن است عوارض دیگری مانند بافت اسکار در مری، مری بارت و در موارد نادر سرطان مری ایجاد کند. اضطراب طولانی مدت می تواند به طیف وسیعی از عوارض سلامت جسمی و روانی کمک کند.

علائم GERD و اضطراب می تواند مشابه علائم سایر بیماری ها ظاهر شود. بنابراین، توصیه می شود برای تشخیص به پزشک مراجعه کنید.

مقابله با ترکیبی از رفلاکس اسید و اضطراب می تواند ناامید کننده باشد. در برخی موارد، فرد ممکن است نداند که آیا رفلاکس اسید معده دارد یا علائم فیزیکی اضطراب را تجربه می کند. کار با پزشک برای اطمینان از اینکه فرد درمان صحیح را دریافت می کند، مهم است.

کلیدینیوم سی خرید برم هگزین : یافتن راه‌هایی برای مدیریت اضطراب و برداشتن گام‌هایی برای درمان رفلاکس اسید ممکن است به پایان چرخه کمک کند و به افراد کمک کند علائم خود را کنترل کنند.

آشنایی بیشتر با قرص باکلوفن 

باکلوفن به صورت قرص و محلول (مایع) خوراکی می آید. معمولاً ۳ بار در روز در فواصل مساوی مصرف می شود. دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. باکلوفن را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

خودکشی با باکلوفن : برای اندازه گیری دقیق و گرفتن دوز محلول باکلوفن از یک سرنگ خوراکی (دستگاه خرید دی سیکلومین اندازه گیری) استفاده کنید. اگر سرنگ خوراکی همراه داروی شما نیست، از داروساز خود بخواهید.

حتی اگر احساس خوبی دارید مصرف باکلوفن را ادامه دهید. بدون مشورت با پزشک خود مصرف باکلوفن را قطع نکنید، به خصوص اگر برای مدت طولانی دوزهای زیادی مصرف کرده اید. قطع ناگهانی این دارو می تواند باعث تشنج، تب، گیجی، سفتی عضلات یا توهم شود. پزشک احتمالاً می خواهد دوز شما را به تدریج کاهش دهد.

قرص باکلوفن ۱۰ : کاربردهای دیگر این دارو : این دارو گاهی برای مصارف دیگر تجویز می شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف باکلوفن، اگر به باکلوفن، هر داروی دیگر یا هر یک از ترکیبات موجود در قرص و محلول خوراکی باکلوفن حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. از داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای دیگری با نسخه و بدون نسخه، ویتامین خرید باکلوفن ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی مصرف می کنید یا قصد دارید مصرف کنید.

باکلوفن و دیکلوفناک : هر یک از موارد زیر را حتما ذکر کنید: داروهای ضد افسردگی، داروهای اضطراب، داروهای بیماری های روانی، داروهای تشنج، آرام بخش ها، قرص های خواب آور یا آرام بخش. پزشک ممکن است نیاز به تغییر دوز داروهای شما داشته باشد یا شما را به دقت از نظر عوارض جانبی تحت نظر داشته باشد.

هنگام مصرف دی سیکلومین از چه چیزهایی باید اجتناب کنم؟

ممکن است باعث سرگیجه یا تاری دید شود. تا زمانی که بدانید دی سیکلومین چه تأثیری روی شما می گذارد از رانندگی یا فعالیت های خطرناک خودداری کنید.

شربت دی سیکلومین : از گرم شدن بیش از حد یا کم آبی بدن در حین ورزش و در هوای گرم خودداری کنید. دی سیکلومین می تواند تعریق را کاهش دهد و ممکن است بیشتر مستعد گرمازدگی باشید. اگر در حین مصرف دی سیکلومین تب داشتید به پزشک خود اطلاع دهید.

از مصرف یک آنتی اسید خودداری کنید. آنتی اسیدها می توانند جذب دی سیکلومین خوراکی را برای بدن شما سخت تر کنند.

از زمان معرفی آن به بازار در سال خرید کلیدینیوم سی ۱۹۶۳، این دارو برای اثرات آن در مدل های حیوانی و در انسان مبتلا به بیماری های تنفسی مختلف مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر جنبه های بالینی، این مطالعات بر روی اثرات دارو بر مخاط، خلط و فعالیت مخاطی متمرکز شده است.

برم هگزین : در بررسی اجمالی حاضر، یافته های اساسی اصلی در مورد مکانیسم های عمل BHC را برجسته خواهیم کرد. علاوه بر این، ما مجموعه ای از یافته های بالینی را در بزرگسالان و کودکان گزارش می کنیم.

مکانیسم های عمل قرص برم هگزین

مکانیسم های عمل BHC پیچیده است و به طور ناقص بررسی شده است. تا به امروز، تعداد کمی در مورد اثرات سلولی دارو بر دستگاه تنفسی گزارش شده است.

قرص برم هگزین ۸ : مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و انسان ها اقداماتی را گزارش کرده اند که بر تولید مواد مخاطی، کیفیت و کمیت خلط، فعالیت مژگانی، نفوذ آنتی بیوتیک و شدت و دفعات سرفه تأثیر می گذارد. این اعمال، فعالیت مخاطی اساسی BHC را مشخص می کند و آن را از سایر داروها متمایز می کند. مطالعات پیش بالینی در جدول ۱ خلاصه شده است.

اثرات BHC بر تولید مواد مخاطی

در سال ۱۹۶۶، مرکر گزارش داد که تجویز BHC با استفاده از میکروسکوپ الکترونی با اثر کمی و کیفی بر سلول‌های اپیتلیال ترشحی در برونش‌های متوسط ​​و کوچک موش صحرایی همراه است [۸]. در این مطالعه پیشگام، BHC با دوز ۴-۲۰ mg/kg/24 ساعت در یک دوره ۲، ۴ یا ۶ روزه تزریق شد. این مشاهدات بعداً توسط Gieseking و Baldamus [9] در بافت انسان تأیید شد.

برم هگزین : این مطالعه بعدی بر روی ۹ بیمار مبتلا به سل خرید رانیتیدین با حفره یا کارسینوم قبل و بعد از برداشتن نسبی ریه انجام شد. نمونه های بیوپسی قبل از رزکسیون گرفته شد و BHC با دوز ۴ میلی گرم سه بار در روز داده شد. BHC به طور قابل توجهی فعالیت ترشحی را در غدد سروموکوز مخاط برونش افزایش داد. محصول ترشحی سلول های اپیتلیال سروزی غددی از گرانول های کروی همگن بزرگ تشکیل شده است.

این گرانول ها ویژگی های فراساختاری را به نمایش گذاشتند که به طرز چشمگیری شبیه لیزوزوم ها بود. هیچ تغییر کمی در سلول های مژک دار یا جام مشاهده نشد.

شربت اکسپکتورانت برای کرونا : Janatuinen و Korhonen اثر BHC را بر تولید مواد مخاطی در ۱۵ خوکچه هندی نر ارزیابی کردند [۱۰]. حیوانات به ۵ گروه تقسیم شدند: کنترل، تیمار با سالین، تیمار با ۱۰ میلی گرم بر کیلوگرم BHC به صورت داخل صفاقی، تیمار با ۱۰ میلی گرم بر کیلوگرم BHC به صورت زیر جلدی به مدت ۳ روز و تیمار با ۵ میلی گرم بر کیلوگرم BHC به صورت زیر جلدی به مدت ۷ روز.

برم هگزین : نمونه‌هایی از نای، غدد بزاقی و دوازدهه برای تعیین تعداد سلول‌های جام و رنگ‌آمیزی هیستوشیمیایی برای بررسی مواد مخاطی مورد بررسی قرار گرفتند. مواد ترشحی در سلول های جام تراکئوبرونشیال شامل مواد مخاطی اسیدی بود که شامل گروه های سولفات و کربوکسیل علاوه بر مواد واکنش دهنده پریودات بود.

درمان دارویی تغییراتی را در سنتز مواد مخاطی اسیدی ایجاد کرد که منجر به ایجاد مواد ترشحی در مخاط نای شد که عمدتاً از مواد فعال پریودات خنثی تشکیل شده بود.

اگر صرع، سکته مغزی، بیماری روماتیسمی، فلج مغزی، بیماری پارکینسون، شرایط روانپزشکی مانند اسکیزوفرنی یا حالت گیجی، یا بیماری کلیوی دارید یا تا به حال داشته اید، به پزشک خود اطلاع دهید.

باکلوفن ۲۵ : اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین مصرف باکلوفن باردار شدید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

باید بدانید که باکلوفن ممکن است باعث خواب آلودگی شما شود. تا زمانی که متوجه نشدید این دارو بر شما تأثیر می گذارد، رانندگی نکنید یا ماشین آلات کار نکنید.

از پزشک خود در مورد استفاده ایمن از نوشیدنی های الکلی در حین مصرف باکلوفن سوال کنید. الکل می تواند عوارض جانبی باکلوفن را بدتر کند.

قرص موکولین برای کرونا : دوزهای بالاتر BHC باعث کاهش قابل توجهی در تعداد کل سلول های جامی با مواد ترشحی، به ویژه سلول های حاوی مواد مخاطی سولفاته شد. نویسندگان این یافته ها را به افزایش تحرک محصولات ترشحی از سلول ها نسبت دادند. این دارو تغییراتی در غدد بزاقی یا سلول های جام دوازدهه ایجاد نکرد.

گرانول های رانیتیدین و قرص های جوشان باید قبل از مصرف در آب حل شوند. پزشک شما ممکن است یک آنتی اسید را برای کمک به تسکین درد توصیه کند.

عوارض رانیتیدین : دستورالعمل های پزشک خود را در مورد نوع آنتی اسید مورد استفاده و زمان استفاده از آن به دقت دنبال کنید. از نوشیدن الکل خودداری کنید. می تواند خطر آسیب به معده شما را افزایش دهد.

ممکن است تا ۸ هفته استفاده از این دارو قبل از بهبود زخم شما طول بکشد. برای بهترین نتایج، استفاده از دارو را طبق دستورالعمل ادامه دهید. اگر علائم شما پس از ۶ هفته درمان بهبود نیافت، با پزشک خود صحبت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: