خرید کتوتیفن , خرید پردنیزولون
نوشته شده توسط : msnag

کتوتیفن برای چیست ؟ دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. کتوتیفن را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن استفاده نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است استفاده نکنید.

کاربردهای دیگر سلکوکسیب

سلکوکسیب همچنین گاهی اوقات همراه با جراحی و سایر درمان‌ها برای کاهش تعداد پولیپ‌ها (رشد غیرطبیعی) در کولون (روده بزرگ) و رکتوم در بیماران مبتلا به پولیپوز آدنوماتوز خانوادگی (شرایطی که در آن صدها یا هزاران پولیپ در روده بزرگ شکل می‌گیرد و صدها یا هزاران پولیپ در کولون و روده بزرگ ایجاد می‌شود) استفاده می‌شود. سرطان ممکن است ایجاد شود). با پزشک خود در مورد خطرات استفاده از این دارو برای بیماری خود صحبت کنید.

نحوه مصرف قرص سلکوکسیب : این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

اگر از کلوتریمازول روی پاهای خود استفاده می کنید، قبل از استفاده از کلوتریمازول، مطمئن شوید که پاهای خود را بشویید و کاملا خشک کنید، به خصوص بین انگشتان پا.

نحوه استفاده از کرم کلوتریمازول

کرم کلوتریمازول را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. کرم را فقط روی پوست خود استفاده کنید. یک نوار کرم (طول ۰.۵ سانتی متر) برای درمان ناحیه ای به اندازه دست شما کافی است. از قرار دادن آن در نزدیکی دهان، لب و چشم خودداری کنید.

کاربردهای دیگر این دارو

این دارو ممکن است برای استفاده های دیگر توصیه شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از مصرف لوراتادین، اگر به لوراتادین، هر داروی دیگر یا هر یک از مواد تشکیل دهنده لوراتادین حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. برچسب بسته را برای لیستی از مواد تشکیل دهنده بررسی کنید.

قیمت لوراتادین ۱۰ : به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی را مصرف می کنید یا قصد دارید مصرف کنید. حتماً داروهای سرماخوردگی و آلرژی را ذکر کنید.

اگر آسم یا بیماری کلیوی یا کبدی دارید یا قبلاً داشته اید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین مصرف لوراتادین باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

لوراتادین خواب آور است ؟ اگر بیماری فنیل کتونوری (PKU، یک بیماری ارثی است که در آن باید رژیم غذایی خاصی برای جلوگیری از آسیب به مغز که می‌تواند باعث ناتوانی شدید ذهنی شود) دارید، باید بدانید که برخی از مارک‌های قرص‌های متلاشی کننده خوراکی ممکن است حاوی آسپارتام باشند که فنیل آلانین را تشکیل می‌دهد.

چه دستورات غذایی خاصی را باید رعایت کنم؟

مگر اینکه پزشک به شما دستور دیگری بدهد، رژیم غذایی عادی خود را ادامه دهید.

اگر یک نوبت را فراموش کردم چه باید بکنم؟

دوز فراموش شده را به محض یادآوری مصرف کنید. با این حال، اگر تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را رها کنید و برنامه دوز منظم خود را ادامه دهید. برای جبران نوبت فراموش شده دوز دوز مصرف نکنید.

این دارو چگونه باید استفاده شود؟

سلکوکسیب به صورت کپسول خوراکی می آید. کپسول سلکوکسیب معمولا یک یا دو بار در روز مصرف می شود. اگر همزمان تا ۲۰۰ میلی گرم کپسول سلکوکسیب مصرف می کنید، می توانید دارو را با یا بدون غذا مصرف کنید.

قیمت قرص سلکوکسیب : اگر بیش از ۲۰۰ میلی گرم خرید پردنیزولون را همزمان مصرف می کنید، باید دارو را همراه با غذا مصرف کنید. اگر مطمئن نیستید که باید داروی خود را با غذا مصرف کنید یا خیر از پزشک یا داروساز خود بپرسید. برای اینکه مصرف کپسول سلکوکسیب را به خاطر بسپارید، آن را هر روز تقریباً در زمان(های) یکسانی مصرف کنید.

دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. سلکوکسیب را دقیقا طبق دستور مصرف کنید. کمتر یا بیشتر از آن مصرف نکنید یا بیشتر از آنچه پزشک تجویز کرده است مصرف نکنید.

کپسول سلکوکسیب ۲۰۰ : اگر نمی توانید کپسول ها را قورت دهید یا اگر این دارو را به کودک می دهید، می توانید کپسول ها را باز کنید و محتویات آن را روی یک قاشق چایخوری سس سیب سرد یا دمای اتاق بپاشید. می توانید مخلوط را از قبل خرید کلوتریمازول آماده کرده و تا ۶ ساعت در یخچال نگهداری کنید. هنگامی که برای مصرف دارو آماده شدید، تمام مخلوط را ببلعید. سپس آب بنوشید تا مخلوط شسته شود و مطمئن شوید که همه آن را بلعیده اید.

نحوه استفاده از اسپری کلوتریمازول

اگر برای اولین بار از اسپری استفاده می کنید، اسپری را با فشار دادن سر اسپری یک یا دو بار به سمت پایین آماده کنید.

کلوتریمازول واژینال : در فاصله حدود ۱۵ سانتی متری از ناحیه آسیب دیده نگه دارید و اسپری کنید.

نحوه استفاده از محلول کلوتریمازول

محلول در یک بطری با یک “قطره‌انداز” پلاستیکی عرضه می‌شود که به صورت قطره‌ای محلول را خارج می‌کند.

محلول کلوتریمازول را به صورت نازک و یکنواخت روی نواحی آسیب دیده بمالید.

چند قطره محلول کلوتریمازول باید برای پوشش خرید سلکوکسیب ناحیه ای به اندازه یک دست کافی باشد.

قرص کلوتریمازول ۱۰۰ : اگر گوش شما عفونی شده است، ۲ تا ۳ قطره محلول کلوتریمازول را داخل گوش خود بریزید.

اگر فراموش کنم از آن استفاده کنم چه؟

اگر فراموش کردید که از درمان خود استفاده کنید، نگران نباشید. فقط به محض اینکه به یاد آوردید آن را اعمال کنید و سپس روال معمول خود را دنبال کنید.

اگه زیاد استفاده کنم چی؟

اگر از کرم، اسپری یا محلول کلوتریمازول بیش از حد استفاده کنید یا بیشتر از حد نیاز از آن استفاده کنید، ممکن است پوست شما را قرمز یا تحریک کند. اگر این اتفاق افتاد، دفعه بعد کمتر استفاده کنید.

اثرات جانبی

مانند همه داروها، کلوتریمازول می تواند عوارض جانبی خرید لوراتادین ایجاد کند، اگرچه همه افراد دچار آن نمی شوند. عوارض جانبی معمولاً با قطع مصرف از بین می روند.

عوارض جانبی رایج

اگر این عوارض شما را آزار می دهد یا از بین نمی رود، با یک داروساز یا پزشک صحبت کنید:

  • پوست قرمز و تحریک شده
  • درد یا احساس سوزش یا سوزش

پردنیزولون و لاغری : مشخص نیست که آیا پردنیزولون وارد شیر مادر می شود یا می تواند روی نوزاد شیرده تأثیر بگذارد. در صورت شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید.

چگونه باید پردنیزولون مصرف کنم؟

تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید. پزشک ممکن است گهگاه دوز مصرفی شما را تغییر دهد. پردنیزولون را در مقادیر بیشتر یا کمتر یا برای مدت طولانی تر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید.

پردنیزولون گاهی یک روز در میان مصرف می شود. دستورالعمل های دوز پزشک خود را با دقت بسیار دنبال کنید.

جایگزین قرص پردنیزولون : داروی مایع خرید کتوتیفن را با سرنگ دوز ارائه شده، یا با قاشق مخصوص اندازه گیری دوز یا فنجان دارو اندازه گیری کنید. اگر دستگاه اندازه‌گیری دوز ندارید، از داروساز خود بخواهید که آن را اندازه‌گیری کند.

ممکن است لازم باشد سوسپانسیون خوراکی (مایع) را درست قبل از اندازه گیری دوز به خوبی تکان دهید. دستورالعمل های روی برچسب داروی خود را دنبال کنید.

قرص متلاشی کننده را تا زمانی که آماده مصرف دارو شوید، در بسته بندی تاول خود نگهداری کنید. بسته را با دست خشک باز کنید و فویل را از تاول قرص جدا کنید (قرص را از داخل فویل فشار ندهید). قرص را بردارید و آن را در دهان خود قرار دهید.

عکس قرص پردنیزولون : اجازه دهید قرص متلاشی کننده بدون جویدن در دهان حل شود. با حل شدن قرص، چندین بار قورت دهید. در صورت تمایل، می توانید مایعی بنوشید تا به بلع قرص حل شده کمک کند.

در صورت داشتن استرس غیرمعمول مانند بیماری جدی، تب یا عفونت، یا در صورت انجام عمل جراحی یا اورژانس پزشکی، نیاز به دوز شما ممکن است تغییر کند. در مورد هر گونه وضعیتی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد به پزشک خود بگویید.

این دارو می تواند نتایج غیرعادی با آزمایش های پزشکی خاص ایجاد کند. به هر پزشکی که شما را درمان می کند، بگویید که از پردنیزولون استفاده می کنید.

عوارض قرص پردنیزولون : شما نباید مصرف پردنیزولون را ناگهانی قطع کنید. دستورالعمل های پزشک خود را در مورد کاهش دوز خود دنبال کنید.

یک برچسب هشدار پزشکی بپوشید یا کارت شناسایی همراه داشته باشید که نشان دهد پردنیزولون مصرف می کنید. هر ارائه دهنده مراقبت های پزشکی که شما را درمان می کند باید بداند که از داروهای استروئیدی استفاده می کنید.

آشنایی بیشتر با قرص کتوتیفن

کتوتیفن به عنوان محلول (مایع) برای تزریق در چشم می آید. معمولاً دو بار در روز به فاصله ۸ تا ۱۲ ساعت در چشم(های) آسیب دیده تزریق می شود. قطره کتوتیفن را تقریباً هر روز در ساعات یکسانی تزریق کنید.

برای تزریق قطره چشم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دست های خود را کاملا با آب و صابون بشویید.
  • نوک قطره چکان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تراشه یا ترک خورده نیست.
  • از لمس نوک قطره چکان به چشم یا هر چیز دیگری خودداری کنید.
  • قطره های چشمی و قطره چکان باید تمیز نگه داشته شوند.
  • در حالی که سر خود را به عقب خم کرده اید، پلک پایین چشم خود را با انگشت اشاره به سمت پایین بکشید تا یک جیب تشکیل شود.
  • قطره چکان (نوک به پایین) را با دست دیگر، تا جایی که ممکن است نزدیک به چشم و بدون دست زدن به آن نگه دارید.
  • انگشتان باقی مانده آن دست را روی صورت خود محکم کنید.

طریقه مصرف قرص کتوتیفن : در حالی که به بالا نگاه می کنید، قطره چکان را به آرامی فشار دهید تا یک قطره در جیب ساخته شده توسط پلک پایین بیفتد. انگشت اشاره خود را از پلک پایین بردارید.

چشمان خود را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه ببندید و سر خود را پایین بیاورید، انگار به زمین نگاه می کنید. سعی کنید پلک نزنید و پلک های خود را فشار ندهید.
انگشت خود را روی مجرای اشک قرار دهید و فشار ملایمی وارد کنید.

  • هر گونه مایع اضافی را از صورت خود با دستمال پاک کنید.
  • اگر قرار است بیش از یک قطره در یک چشم استفاده کنید، حداقل ۵ دقیقه قبل از تزریق قطره بعدی صبر کنید.
  • درپوش بطری قطره چکان را تعویض کرده و سفت کنید. نوک قطره چکان را پاک نکنید یا آبکشی نکنید.
  • دست های خود را بشویید تا هر دارویی را بردارید.

کاربردهای دیگر این دارو

شربت کتوتیفن برای گلو درد : این دارو ممکن است برای مصارف دیگر تجویز شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

چه اقدامات احتیاطی خاصی را باید رعایت کنم؟

قبل از استفاده از قطره چشمی کتوتیفن، اگر به کتوتیفن یا هر داروی دیگری حساسیت دارید، به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید. به پزشک و داروساز خود بگویید که چه داروهای تجویزی و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی مصرف می کنید.

عوارض شربت کتوتیفن : اگر باردار هستید، قصد بارداری دارید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین استفاده از کتوتیفن باردار شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.

آشنایی بیشتر با قرص لوراتادین

لوراتادین به صورت شربت (مایع)، قرص و قرصی که به سرعت تجزیه می شود (حل می شود) از راه خوراکی می آید. معمولا یک بار در روز با غذا یا بدون غذا مصرف می شود.

قرص لوراتادین برای چی خوبه : دستورالعمل های روی برچسب بسته بندی را به دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر قسمتی را که متوجه نمی شوید توضیح دهد. لوراتادین را دقیقا طبق دستور مصرف کنید.

از مصرف آن بیشتر یا کمتر یا بیشتر از آنچه در برچسب روی بسته بندی یا توصیه شده توسط پزشک توصیه شده است، مصرف نکنید. اگر لوراتادین را بیشتر از مقدار تجویز شده مصرف کنید، ممکن است دچار خواب آلودگی شوید.

قرص لوراتادین ۱۰ mg : اگر قرصی را مصرف می‌کنید که به سرعت تجزیه می‌شود، دستورالعمل‌های بسته را دنبال کنید تا بدون شکستن قرص، قرص را از بسته‌بندی تاول خارج کنید. سعی نکنید تبلت را از داخل فویل فشار دهید. پس از اینکه قرص را از بسته بندی تاول خارج کردید، بلافاصله آن را روی زبان خود قرار دهید و دهان خود را ببندید. قرص به سرعت حل می شود و می توان آن را با یا بدون آب بلعید.

از لوراتادین برای درمان کهیرهای کبود شده یا تاول زده، رنگ غیرعادی یا بدون خارش استفاده نکنید. اگر این نوع کهیر دارید با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر کهیر شما در ۳ روز اول درمان بهبود نیافت یا اگر کهیر بیش از ۶ هفته طول کشید، مصرف لوراتادین را متوقف کنید و با پزشک خود تماس بگیرید. اگر علت کهیر خود را نمی دانید، با پزشک خود تماس بگیرید.

شربت لوراتادین برای چی خوبه : اگر برای درمان کهیر از لوراتادین استفاده می کنید و هر یک از علائم زیر را دارید، فوراً از کمک پزشکی اورژانسی استفاده کنید: مشکل در بلع، صحبت کردن، یا تنفس. تورم در داخل و اطراف دهان یا تورم زبان؛ خس خس سینه؛ آب دهان سرگیجه؛ یا از دست دادن هوشیاری اینها ممکن است علائم یک واکنش آلرژیک تهدید کننده زندگی به نام آنافیلاکسی باشد.

اگر پزشک شما مشکوک باشد که ممکن است آنافیلاکسی را با کهیر خود تجربه کنید، ممکن است یک تزریق کننده اپی نفرین (EpiPen) تجویز کند. از لوراتادین به جای انژکتور اپی نفرین استفاده نکنید.

اگر مهر و موم ایمنی باز یا پاره شده است از این دارو استفاده نکنید.

چرا این دارو تجویز می شود؟

سلکوکسیب برای تسکین درد، حساسیت، تورم و سفتی ناشی از استئوآرتریت (آرتریت ناشی از شکسته شدن پوشش مفاصل)، آرتریت روماتوئید (آرتریت ناشی از تورم پوشش مفاصل) و اسپوندیلیت آنکیلوزان (آرتریت که آرتریت ایجاد می‌شود) استفاده می‌شود.

سلکوکسیب و کمردرد : عمدتا بر ستون فقرات تاثیر می گذارد). سلکوکسیب همچنین برای درمان آرتریت روماتوئید نوجوانان (نوعی آرتریت که کودکان را درگیر می کند) در کودکان ۲ سال و بالاتر استفاده می شود.

سلکوکسیب همچنین برای درمان دوره‌های قاعدگی دردناک و برای تسکین انواع دیگر دردهای کوتاه‌مدت از جمله درد ناشی از جراحات، جراحی و سایر روش‌های پزشکی یا دندان‌پزشکی یا شرایط پزشکی که برای مدت محدودی ادامه دارند، استفاده می‌شود. سلکوکسیب در دسته ای از NSAID ها به نام مهارکننده های COX-2 قرار دارد. این دارو با توقف تولید ماده ای در بدن که باعث درد و التهاب می شود، عمل می کند.





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: