طلسم طلا
نوشته شده توسط : msnag

سپس در جهت عقربه های ساعت دور اتاق را دور بزنید. به جلوی محراب برگرد و سانسور را سه بار به سمت شرق بچرخان، همانطور که می گویی: به احترام تو، رافائل (شرق) رو به جنوب کن و سانسور را سه بار بچرخان، همانطور که می گویی: به احترام تو، مایکل، صورت (جنوبی) غرب و سانسور را سه بار بچرخانی لاگنیاپ /139 می گویی

طلسم رفع ترس

طلسم روانی : وقتی روغن درست کردن را تمام کردید، قافیه و قافیه را برایتان بخوانید تا مدتی طولانی روی گیاه، مخلوط، یا از روغن جاری شود. با مقداری از این دستور پخت و پز دادن یک تکه ریشه ضروری است، بطری آن یک محصول نهایی است.

در برخی از آنها، یک دستور غذایی اختیاری است (یعنی، اگر می خواهید، مقداری روغن را به آن اضافه کنید) و این دستور غذا را انتخاب می کند. روغن روغنی را در شمع ها به کار ببرید. برخی از تمرین‌کنندگان راه‌های دیگر را به ما می‌دهند، و این مایل است به دستوری که داده می‌شود، اشاره شود.

طلسم روانی : در برخی از فرمول های زیر از گاردنی و گل استفاده می شود. به دلیل آب و هوای نیمه گرمسیری لوئیزیانا، گاردنیا به خوبی رشد می کند. من به دلایلی برای باغبانی غیرقابل دستیابی به منطقه جغرافیایی شما گران قیمت هستم، می توانید گل های یاس را جایگزین کنید.

در تمام فرمول های زیر، یک قطره چند قطره رنگ بنزوئی می تواند از فاسد شدن شما جلوگیری کند. روغن جذاب هنگامی که به دنبال یک همسر هستید، استفاده کنید. بر پیشانی خود مسح کن، صدایی که از بالای دریا می شنوم.

طلسم روانی : من می گویم که این کار به شما کمک خواهد کرد که یک شخصیت مغناطیسی بیشتری به شما بدهم و یک بار در هفته به شما کمک کنم. Sai d t o hel p جذب روغن های مسح کننده /117 118/ طلسم، طلسم، فرمول نام شخص را روی یک تکه کاغذ، کاغذ را زیر یک شمع بنفش که با این روغن پوشیده شده است قرار دهید.

هر روز بسوزانید تا شمع مصرف شود و تسلط شما بر موقعیت یا شخص تثبیت شود. دو قاشق غذاخوری کالاموس به دو اونس روغن اضافه می شود. روغن صلیب Gse بر روی شمع ها یا طلسم هایی که در مراسمی که برای نفرین کردن دیگری طراحی شده است استفاده می شود. به مقدار مساوی افسنطین و فلفل را مخلوط کنید. از این مخلوط دو قاشق غذاخوری را در دو ق روغن بریزید.

طلسم روانی : یک تکه کوچک ریشه پیچک زمینی را به هر بطری روغن اضافه کنید. روغن جسارت هنگام درخواست شغل یا درخواست افزایش حقوق از رئیس، 9 قطره از این روغن را به آب حمام اضافه کنید. به عنوان عطر، مسح بر حلق، زیر دل و بالای ناو، جایگزین ترس و ترس باشد.

برای شستن , این گیاه از آب شیرین تند است . ذخیره سازی محل تخصیص قبلی برای سه روز استفاده قبلی بود. هر شبی که می‌شد، یک قافیه را می‌خواند و هدفش را برای ساختن شستشو می‌خواند.

طلسم رزق و روزی

طلسم طلاق : در روز چهارم، در حالی که شعارهایتان را تکرار می کنید، گیاهی از آن آب می شود. وقتی از شستشو استفاده می کنید، همیشه شعار را تکرار کنید. مکرراً ضروری است.

کسب و کارها در هنگام استفاده از شعارهای خود، در هنگام استفاده از شعارهای خود، از طبقه ورودی، در ورودی و راهروی کسب و کار شما، شرکت می کنید. برای یک کسب و کار اصلی , چک کردن مشاغل شما از طریق ایمیل , از صندوق پستی داخل و خارج شده بود .

طلسم طلاق : زمانی که شما از کف و دیوار در کسب و کار خود استفاده می کنید، هرگز از این مدت طولانی استفاده نکنید. ابتدا ما و آن را در صورت لزوم یک غذای تازه بسازید.

من می‌خواهم این کار را برای جذب مستاجر آپارتمان خالی کنم. 131 732 / طلسم‌ها، طلسم‌ها، فرمول‌ها 1 اونس پودر ریشه اسکیل، 1 اونس داک زرد پودری، VA اونس علف پنج انگشتی، 7 قاشق چایخوری را مخلوط کنید.

طلسم طلاق : دارچین و یک قاشق غذاخوری نمک مبارک. خوب مخلوط کنید و دو قاشق چایخوری از این مخلوط را به یک پیمانه آب تازه اضافه کنید. DAY IN CORT WASH سه روز قبل از برنامه ریزی برای حضور در دادگاه، این شستشو را انجام دهید.

بطری را در یک مکان تاریک مقدس قرار دهید و روی آن شعار دهید. به ذکر هر شب و صبح ادامه دهید. صبح روز دادگاه، این مخلوط را از درب ورودی خود بیرون بریزید، جایی که هنگام خروج از خانه در راه دادگاه، باید از آن عبور کنید.

طلسم طلاق : یک تکه بزرگ از ریشه جان فاتح را در جیب خود به دادگاه ببرید. به یک پیمانه آب پودر VA oz.jalop، % اونس اضافه کنید. سر مار و یک قاشق چایخوری نمک مبارک.

توجه: The Day in Court Wash زمانی بهتر است که همراه با مراسمی برای از بین بردن قدرت دشمن شما برای آسیب رساندن به شما استفاده شود. سرکه چهار دزد Four Thieves Vinegar به عنوان عامل هگزینگ استفاده می شود.

طلسم طلاق : نام شخصی که می خواهید نفرین کنید روی یک تکه کاغذ نوشته شده است. کاغذ در سرکه چهار دزد خیس شده است. کاغذ اجازه داده می شود تا خشک شود و سپس سوزانده می شود. این خاکستر این کاغذ است که در مراسم خود استفاده می کنید.

در هر 1 اونس، مقداری نمک مبارک و هشت قطره آمونیاک خانگی بریزید. بطری روغن ساخته شده قبل از هر بار استفاده به خوبی آنرا تکان دهید. این روغنی است که از دایره های وودو استفاده می کند، روغنی که انسان از آن استفاده می کند.

طلسم طلاق

طلسم طلا : به احترام تو، گابریل، (غرب) رو به شمال و سانسور را سه بار بچرخان که می گویی: به احترام تو، اوریل، (شمال) بخور بگذار. دوباره بر روی محراب آتش بزنید، سپس مزمور 104 را بخوانید و در نظر داشته باشید که همه چیز و برکات از جانب خداست که هر آنچه را در جهان است آفریده است.

همچنین گفته می شود که این مزمور از آسیب رساندن به افراد، ارواح و حیوانات جلوگیری می کند و میل به انجام نادرست را مهار می کند. ای جان من، خداوند را متبارک کن، ای خداوند، خدای من، تو بسیار بزرگی، تو لباس عزت و عظمت پوشیده ای.

طلسم طلا : خودت را مانند جامه ای به نور می پوشانی و آسمان ها را مانند خیمه دراز می کنی. او پرتوهای اتاق های بالای Hb را در آب می گذارد، ابرها را برای ارابه Hb استفاده می کند، او بر بال های باد راه می رود.

مرزی قرار دادی که آبها نمی توانند از آن عبور کنند. آب ها هرگز برنمی گردند تا زمین را بپوشانند. او چشمه ها را به دره ها سرازیر می کند. که مسیر خود را از طریق 140 به سمت پایین می‌پیچند/ Charms, Spells, Formulas the hip. آب برای هر حیوان صحرا نوشیدنی می دهد.

طلسم طلا : الاغ های وحشی تشنگی خود را سیراب می کنند پرندگان آسمان در کنار آنها لانه می سازند. در میان شاخه ها آواز می خوانند. علف را برای گاوها و میوه ها و سبزی ها را برای انسان می رویاند تا از زمین غذا بیاورد و شراب دل انسان را شاد کند و روغن چهره او را درخشان کند و نان را برای تقویت قلب انسان درختان. خداوند پر از شیره است، سروهای لبنان را که او کاشته بود.

پرندگان در آنها لانه می سازند و صنوبر خانه لک لک است. او کوه بلند را برای بزهای وحشی و صخره ها را برای پناهگاه گورکان ساخت. او ماه را ساخت تا فصول را مشخص کند. خورشید زمان غروب را می داند تو تاریکی می‌کنی و شب می‌شود تا همه حیوانات جنگل در اطراف پرسه بزنند.

طلسم طلا : شیرهای جوان به دنبال طعمه خود پرسه می زنند و گوشت خود را از خدا می جویند. وقتی خورشید طلوع می کند، آنها برمی گردند و در لانه های خود دراز می کشند. سپس انسان برای شروع کار خود بیرون می آید و تا عصر به کار خود ادامه می دهد.

پروردگارا چقدر اعمال تو زیاد است! همه آنها را به حکمت آفریدی. زمین از آفریده های غنی تو پر شده است. دریا نیز وسیع و وسیع است. در آن چیزهای خزنده بسیار زیاد هستند، چه جانوران کوچک و چه بزرگ.

طلسم طلا : کشتی‌هایی که در دریا حرکت می‌کنند به آنجا می‌روند. لویاتان وجود دارد، تو ساخته ای که در درونت بازی کنی. همه اینها منتظر تو هستند، خداوندا، تا غذایشان را در موعد مقرر به آنها بدهی.

به طور سنتی، شما باید یک قافیه را با هدفی که از غروب تا زمانی که او کامل شده است، دیوانه کنید، بخوانید. وقتی با روغن خود می خوانید، کف دست دو طرف را بگیرید و انرژی خود را در جریان روغن هدایت کنید.

طلسم روانی

طلسم رزق و روزی : برای مقاصد غیر متقاطع، روزانه 9 قطره از آب به مدت نه روز استفاده کنید. از دو قاشق غذاخوری گیاه علف لیمو به دو اونس روغن استفاده کنید. به هر بطری روغن ساخته شده، مقداری نمک متبرک اضافه می شود.

روغن‌های اخترشناسی این روغن‌ها هنگام استفاده از شمع‌های نجومی برای نشان دادن افراد استفاده می‌شوند. هنگامی که از رنگ آسترا در مراسم استفاده می شود، تفاوتی بین چندین مرجع و رنگ استفاده شده وجود دارد.

طلسم رزق و روزی : اساسا، شما یک رنگ اصلی و یک رنگ ثانویه دارید. یک د سبز، هفتم رنگ ثانویه. یکی دیگر از مقامات رنگی برای ماهی ها صورتی، رنگ اصلی را پیشنهاد می کند.

یک d سبز، سفید یا سیاه، یک رنگ دوم. با این حال، یک رنگ دیگر را با رنگ اصلی برای ماهی ها، یک رنگ درجه دوم، یک رنگ ثانویه می دهید. در این مورد، قاعده اساسی این است: هر کدام که بیش از حد به آن اطمینان داشته باشید، ما برای شمع‌های نجومی به خوبی رنگ می‌گیریم.

طلسم رزق و روزی : در ساخت این روغن‌ها، ما فقط در جریان آن برای نشانه‌های زودیا فهرست‌بندی شده‌ایم، در ادامه همان تکنیک‌هایی که قبلا ارائه شد. روغن های مسح /125 126 / طلسم، اسپلب، لیلیوم های فرموله)، میخک، جوز هندی، میخک، سینکیفویل، بلسان، مریم گلی، حوض، گلوله، زادگاه.

حرز را از میان بخور عبور دهید و در عین حال تأیید کنید: با هوا حرز thb را تقدیم می کنم، ابزاری که انرژی منفی ارسال شده به صاحبش را جذب و نگه می دارد. اکنون که تعویذ شما تکمیل شده است، باید آن را روی قلب خود در کنار پوست خود بپوشید.

طلسم طلا

طلسم رفع ترس : روزانه این حرز را بپوشید تا زمانی که روی چاکرای قلب شما سنگینی کند. هنگامی که این احساس سنگینی رخ می دهد، باید از پوشیدن حرز خودداری کنید.

استخوان های متقاطع در جذب انرژی منفی به حداکثر خود رسیده اند، مانند اسفنجی که می تواند آب زیادی جذب کند و بس. از آنجایی که انرژی منفی اضافی که به شما ارسال می شود نمی تواند وارد استخوان ها شود، چاره ای جز چسبیدن به هاله شما نخواهد داشت.

طلسم رفع ترس : پس از برداشتن حرز قدیمی، باید آن را دور انداخت. امن ترین روش انجام این کار از طریق تشریفات است. دور انداختن حرز قدیمی با استفاده از چیدمان اصلی محراب، موارد زیر را با خود بیاورید: حرز قدیمی خود، باقیمانده شمع سفیدی که هنگام ساخت حرز استفاده کردید، یک ورق کاغذ سفید.

شمع های محراب را روشن کنید. 2. بخور خود را روشن کنید (هاله افسون توصیه می شود). 3. شمع سفید خود را روشن کنید. 4. کاغذ سفید را با آب مقدس بپاشید.

طلسم رفع ترس : تعویذ قدیمی استخوان های متقاطع را روی کاغذ قرار دهید و The Evil Eye / 97 را شروع کنید تا حرز را در کاغذ تا کنید. شمع سفید خود را بردارید و بگذارید موم روی کاغذ چکه کند تا کاملاً با موم سفید مهر و موم شود همانطور که شما تأیید می کنید: استخوان های متقاطع که به خوبی به من خدمت کرده اید، انرژی منفی در درون شما متورم می شود.

اکنون وقت آن است، من به شما استراحت می دهم، زیرا شما اکنون تمام تلاش خود را کرده اید. هنگامی که کاغذ کاملاً با موم پوشانده می شود، تعویذ را می توان در زباله ها دور انداخت. با حمام دنبال کنید. برای کنترل دیگری یک ریشه جان فاتح بالا را بردارید و آن را با روغن جان فاتح بمالید.

طلسم رفع ترس : روی یک تکه کاغذ قهوه ای، نام شخصی را که می خواهید کنترل/تسخیر کنید بنویسید و کاغذ را در Controlling Oil خیس کنید. وقتی کاغذ خشک شد آن را دور ریشه High John the Conqueror بپیچید و با نخ بنفش گره بزنید.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: