طلسم نویسی
نوشته شده توسط : msnag

به ویژه جادوگران سبز خود را وقف این راه می کنند. (در این مورد در فصل 7 بیشتر خواهید آموخت.) برخی از جادوگران ممکن است برای محافظت از زمین ها و حیات وحش در خطر انقراض کار کنند، زیرا احساس می کنند که از دست دادن آنها جنایتی علیه گایا (یک نام برای روح زمین، در اساطیر یونانی، الهه) است. از زمین).

طلسم دفع

طلسم دفع : مال خودت طلسم برای دفع رو تعریف کردی؟ همانطور که قبلاً اشاره شد، تفاوت‌های فرهنگی در شکل دادن به باورهای یک فرد خاص نقش دارد. با این حال، در پایان، هر یک از ما باید کدهای خود را در حالی که از کودکان به بزرگسالان تبدیل می‌شویم، اصلاح کنیم.

آنچه برای یک نفر مناسب است ممکن است برای دیگری خوب نباشد. در قلب هر سیستم اعتقادی، رمزی نهفته است که شما با آن زندگی خود را می گذرانید، و ممکن است هیچ ارتباطی با آنچه دیگران خوب و بد می دانند، نداشته باشد.

طلسم دفع : پیروی از حقیقت طلسم دفع خود با پیشرفت شما اهمیت بیشتری پیدا می کند پیروی از حقیقت خود اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا توانایی جادویی خود را توسعه می دهید و در استفاده از قدرت های خود مهارت بیشتری پیدا می کنید.

هر جادوگر برای تعیین نحوه اعمال جادو به صدای درونی خود (یا وجدان، اگر بخواهید) تکیه می کند. هیچ پاسخ قطعی برای اینکه آیا کسی جادوگر خوب یا بد است وجود ندارد.

طلسم دفع : به عنوان یک مبتدی در دنیای شگفت انگیز جادوگری، هر روز چیز جدیدی یاد می گیرید و با کشف مسیر جدید خود، احساسات و احساسات جدیدی را تجربه خواهید کرد.

برخی ممکن است شما را غافلگیر طلسم مرگ کنند، برخی شما را به چالش بکشند، و بسیاری شما را مجذوب و هیجان زده خواهند کرد. اکنون که این راه را شروع کرده‌اید، می‌توانید از یک چیز مطمئن باشید: دیگر هرگز مثل قبل نخواهید بود.

طلسم دفع : فصل 2 جادو و چگونه می تواند به شما کمک کند آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از روزها به نظر می رسد در طول زندگی سپری می کنید، اما در روزهای دیگر هیچ چیز درست پیش نمی رود؟

چرا وقتی همه چیز شروع به سر خوردن طلسم نویس می کند، به نظر می رسد از بد به بدتر می رود؟ چگونه می توانید روزهای خوب را در حال چرخش نگه دارید و از جا افتادن روزهای بد جلوگیری کنید؟ آیا راهی برای برگرداندن شانس شما وجود دارد؟

طلسم دفع : کاملا! این همان چیزی است که طلسم های جادویی به شما کمک می کند تا بر سرنوشت خود قدرت داشته باشید. به جای اینکه قربانی شرایط خارج از کنترل شما باشید، با جادو شرایط را کنترل می کنید.

هنگامی که شروع به دیدن جهان از منظر جادویی کنید، قادر خواهید بود فراتر از طلسم نویسی ناامیدی ها، ناامیدی ها و تشدیدهای روزمره را ببینید. شما در اطراف موانعی که در مسیر شما ظاهر می شوند مانور خواهید داد.

طلسم دفع : این شبیه به چیزی است که ورزشکاران «در منطقه بودن» می گویند. با توجه به تمام منحنی هایی که زندگی به ما می زند، استفاده از ابزارهای موجود برای ایجاد مزیت منطقی به نظر می رسد.

ایده های آنها ممکن است تحت تأثیر سنت ها و پیشینه های فرهنگی، تجربیات زندگی شخصی یا خلق و خوی فردی آنها باشد. اشکالی ندارد برای اینکه جادوگر باشید نیازی به عضویت در سیستم اعتقادی یا مجموعه قوانین خاصی ندارید.

طلسم برای دفع

طلسم برای دفع : دیگران پول یا وقت خود را به اهداف زیست محیطی اهدا می کنند و اغلب از طریق طلسم ها و آیین ها انرژی مثبت می فرستند. بعداً، در مورد چگونگی انجام سهم خود برای ایجاد سلامتی، آرامش و رفاه بیشتر در بخش خود از جهان و فراتر از آن، بیشتر خواهید آموخت.

نشانه ها و نشانه ها در طبیعت یک سنگ، یک گل، یک گیاه، یک درخت یا یک حیوان ممکن است برای جادوگر معنای خاصی داشته باشد، بسته به زمان و مکان ظاهر شدن و آنچه در زندگی او در آن زمان می گذرد.

طلسم برای دفع : برای مثال، اگر گل رز وحشی به طور ناگهانی در حیاط خانه‌اش شکوفا شود، ممکن است آن را به‌عنوان یک فال مثبت از رشد عشق در خانه تلقی کند. یک جادوگر باهوش این کار را یک قدم جلوتر می‌برد: او از طبیعت برای هدیه‌اش تشکر می‌کند، تعدادی از آن گلبرگ‌ها را خشک می‌کند.

و این گنج کوچک را به بخوری الهام‌بخش عشق تبدیل می‌کند. به این ترتیب، یک جادوگر ممکن است دوباره از یک شگفتی کودکانه نسبت به سیاره و چیزهای کوچکی که در زندگی پرمشغله خود نادیده می‌گیریم، دوباره الهام بگیرد.

طلسم برای دفع : جادوی طبیعی اگر در مورد یک جادوگر بودن و انجام شعبده بازی جدی هستید، باید با دنیای طبیعی اطراف خود در تماس باشید – این چیزهای زیادی برای آموزش به شما دارد و هدایای زیادی برای ارائه به شما دارد.

امروزه بیشتر ما با رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند، دفاتر و مراکز خریدی که در برابر آب و هوا بسته شده‌اند بیشتر آشنا هستیم تا با دیدن محصولاتی که در مزارع رشد می‌کنند، صدای جویبارها که روی سنگ‌ها موج می‌زند یا عطر برگ‌های مرطوب.

طلسم برای دفع : کف جنگل به پیاده روی در فضای باز بروید. دوباره با احساس باد در موهایتان ارتباط برقرار کنید. به پرندگانی که روی درختی در حیاط شما زندگی می کنند گوش دهید. غروب آفتاب را تماشا کن زمانی را به بوییدن گل هایی که در تابستان در پارک شکوفه می دهند اختصاص دهید.

جهان طبیعی به همان اندازه طبیعی است که همیشه بوده است، با این تفاوت که کمتر از آن وجود دارد. به اندازه کافی از آن لذت ببرید. همانطور که شروع به کشف مجدد ریتم های طبیعی اطراف خود می کنید، متوجه خواهید شد که چگونه بر جریان زندگی درونی شما تأثیر می گذارد.

طلسم برای دفع : وقتی به انجام این کار عادت کردید، متوجه می‌شوید که با همه چیز اطرافتان و با خودتان هماهنگ‌تر هستید. شما ممکن است نتوانید زندگی خود را مطابق با فصول در حال تغییر به روشی که اجداد ما انجام می‌دادند هماهنگ کنید - و واقعاً لازم نیست.

این باورهای اصلی عمل جادویی یک فرد را تعریف می کنند. به عنوان مثال، در Wicca، اصل اولیه آسیب رساندن به هیچ چیز و هیچ کس است. اما مردم همچنین کدهای شخصی خود را توسعه می دهند.

طلسم مرگ

طلسم مرگ : در گذشته، بسیاری از جادوگران هنر خود را به عنوان بخشی از یک سنت خانوادگی یاد می گرفتند که در آن به دقت آموزش می دیدند، همانطور که افراد دیگر ممکن بود نجاری یا سنگ تراشی را بیاموزند.

روستاها «مردم حیله گر» داشتند که مردم برای همه نوع کمک به آنها مراجعه می کردند، از تشویق به رشد محصولات کشاورزی گرفته تا تعمیر یک قلب شکسته.

طلسم مرگ : شفا بخش بزرگی از کار جادوگر را تشکیل می‌داد و بسیاری از جادوگران گیاه‌پزشک و ماماهای آگاه بودند. در ازای چنین خدماتی، جادوگر ممکن است یک مرغ، یک پیمانه غلات یا سایر ملزومات دریافت کند.

مفاهیم مذهبی با خود عمل جادوگری مرتبط نبودند، اگرچه جادوگران فردی اغلب باورهای خانواده یا فرهنگ خود را پذیرفتند. این هنوز هم امروز صادق است. اگر به دین خاصی تعلق دارید یا در مسیر معنوی خاصی قرار دارید، لازم نیست آن را رها کنید تا جادوگر شوید.

طلسم مرگ : در واقع، شما ممکن است انتخاب کنید که ایده های ایمان خود را در تمرین جادویی خود بگنجانید. اگر اصلاً به هیچ سیستم اعتقادی پایبند نیستید، این نیز خوب است. جادوگران می توانند از هر دینی پیروی کنند یا از هیچ دینی پیروی نکنند.

با این حال، فقدان قوانین، جزم اندیشی یا وابستگی مذهبی به این معنا نیست که جادوگران فاقد اخلاق هستند. Wicca و Witchcraft مردم گاهی اوقات اصطلاحات جادوگر و Wicca را با هم اشتباه می گیرند.

طلسم مرگ : جادوگری یک روش، یک مهارت، یک روش کار با انرژی برای به دست آوردن نتیجه است. Wicca یک فلسفه معنوی است، با قوانین اخلاقی، مفاهیم، ​​مناسک، خدایان و غیره خاص خود. بله، امروزه بسیاری از جادوگران در غرب خود را ویکان می دانند و ویکاها عموماً جادوگری می کنند.

اما جادوگران لزوماً ویکان نیستند. دیگر جهان های هستی بسیاری از جادوگران می پذیرند که یک یا چند قلمرو فراتر از زمین ما وجود دارد و موجودات غیرفیزیکی در کیهان با ما سهیم هستند.

طلسم مرگ : برخی به خدایان یا الهه‌های خاصی احترام می‌گذارند، و ما در فصل 6 به آنها نگاهی خواهیم انداخت. ساحره‌های دیگر با فرشتگان، پری‌ها و ارواح طبیعت گفتگو می‌کنند.

برخی دیگر بر این باورند که همه چیز روی زمین - حیوانات، گیاهان، سنگ ها - دارای یک جوهر یا روح الهی است. اما جادوگران برای انجام کار خود نیازی به اعتقاد به موجودات الهی ندارند، همانطور که برنامه نویسان کامپیوتر، برق کاران و بهداشت دندانپزشکان برای انجام کارهای خود لازم نیست اعضای یک ایمان خاص باشند.

طلسم مرگ : زندگی پس از مرگ و تناسخ چرخه تولد-زندگی-مرگ برای همه ما واضح است، اما برای بسیاری از جادوگران این چرخه به همین جا ختم نمی شود. به جای اینکه زندگی با مرگ بدن به پایان برسد.

اما او به سرعت متوجه می شود که در این مکان، هر چیزی که فکر می کند یا می خواهد فوراً آشکار می شود. همه اینها ساختاری از آگاهی است. جادو به همین صورت عمل می کند. آنچه شما فکر می کنید همان چیزی است که به دست می آورید.

طلسم نویس

طلسم نویس : تظاهرات ممکن است فوری نباشد - اگرچه می تواند باشد. اگر باور و نیت شما به اندازه کافی قوی باشد، اگر شور و اشتیاق را به طلسم خود بیاورید، و اگر بتوانید انرژی خود را به وضوح روی یک هدف خاص متمرکز کنید، شانس خوبی برای دستیابی به آنچه می خواهید دارید.

دانستن اینکه دقیقاً چه کاری را می خواهید انجام دهید و قصد خود را با وضوح مطلق بیان کنید، هر زمان که یک طلسم را انجام می دهید ضروری است. در غیر این صورت، طلسم شما می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

طلسم نویس : واقعیت این است که شما همیشه در حال جادوگری هستید، چه متوجه شوید یا نه. همانطور که بعداً اشاره شد، قانون جذب بیان می‌کند که افکار، احساسات و اعمال شما بر الگوهای انرژی اطرافتان تأثیر می‌گذارد و مهم‌ترین «ابزار» در جادو، افکار و احساسات شما هستند.

به همین دلیل مهم است که از قدرت جادویی خود با نیت واضح استفاده کنید، تا بتوانید نتایجی را که واقعاً می خواهید به دست آورید. زیربنای همه جادوها یک اصل ساده فیزیک است: برای هر عمل یک واکنش برابر و مخالف وجود دارد.

طلسم نویس : به یاد داشته باشید که بدیهیات قدیمی کامپیوتر، زباله یک واکنش برابر و مخالف است. آن اصل کامپیوتر قدیمی را به یاد دارید، زباله در داخل، زباله بیرون؟ جادو هم همینطور است: اگر افکار و احساسات بد را در خود قرار دهید، چیزهای بد را به شما برمی گرداند و بالعکس.

بنابراین، مراقب باشید که چه چیزی می خواهید! آنچه شما باور دارید همان چیزی است که به آن ایمان خواهید آورد، هسته اصلی جادو است. بدون آن، تنها چیزی که دارید، کلمات و حرکات، نور و غبار است، چیزی جز غوغا – درست مانند جادوگر در جادوگر شگفت‌انگیز اوز که دوروتی و همراهانش به عنوان یک مرد معمولی پشت پرده در معرض دید قرار گرفتند.

طلسم نویس : اما دقیقاً منظور از باور چیست؟ به اوز برگرد. شیر به دنبال شجاعت بود زیرا معتقد بود ترسو است. این باور بر زندگی او حاکم بود تا اینکه جادوگر به او اشاره کرد که واقعاً چقدر شجاع است.

شیر وقتی متوجه شد که در تمام طول مدت دارای چیزی بوده که بیش از همه آرزو داشت، تغییری اساسی در باورهای خود در مورد خود تجربه کرد. باور اینکه او شجاعت ندارد چیزی بود که او را فلج کرد. بسیاری از ما دقیقاً مانند شیر ترسو هستیم.

طلسم نویس : ما اجازه می دهیم ترس، شک و باورهای نادرست قدرت و توانایی ما را برای ایجاد آنچه در زندگی بیشتر آرزو داریم را محدود کنند. بیایید بگوییم که شما فراوانی می خواهید.

بعداً در این کتاب، در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر صحبت خواهیم کرد - و هر چه بیشتر تمرین کنید، نتایج بهتری به دست خواهید آورد. یک کار در یک زمان اکثر ما عادت کرده ایم چندین کار را همزمان انجام دهیم.

طلسم نویسی

طلسم نویسی : هنگام خوردن شام، تلویزیون تماشا می کنیم، برای دوستانمان پیامک می فرستیم و چیزهایی را که برای مراقبت از فردا باید به خاطر بسپاریم، یادداشت می کنیم.

با این حال، وقتی جادو انجام می دهید، انجام چند کار در واقع بازدهی شما را کاهش می دهد. همانطور که استر و جری هیکس در کتاب پول و قانون جذب توضیح می‌دهند، «وقتی موضوعات زیادی را همزمان در نظر می‌گیرید، عموماً به سمت هیچ یک از آن‌ها به‌شدت جلو نمی‌روید، زیرا تمرکز و قدرت شما منتشر می‌شود. ” شروع به توجه به افکار خود کنید. آیا روی چیزی که کمبود دارید تمرکز می کنید؟

طلسم نویسی : اگر چنین است، همچنان کمبود را تجربه خواهید کرد. آیا برای مشکلات زندگیتان وقت می گذرانید؟ اگر چنین است، مشکلات بیشتری برای خود ایجاد خواهید کرد.

هر وقت متوجه شدید که به چیزی فکر می کنید که آن چیزی نیست که می خواهید، یک 180 ذهنی انجام دهید و به جای آن شروع به فکر کردن به آنچه می خواهید کنید. جادو فقط سیاه و سفید نیست جادو از نظر اخلاقی خنثی است، درست مانند برق که خنثی است.

طلسم نویسی : رهم می توان از جادو و هم برای آسیب رساندن به برق استفاده کرد. جادو صرفاً استفاده عمدی از انرژی است. انجام یک طلسم جادو به سادگی وسیله ای برای رسیدن به هدف است.

یک جادوگر از نیروی اراده برای هدایت انرژی به سمت یک هدف خاص استفاده می کند. قصد او این است که ماژیک را چه رنگ هایی به رنگ سفید، سیاه یا خاکستری می کند. احتمالاً شنیده اید که مردم خود را جادوگر سفید توصیف می کنند، به این معنی که از قانون "آسیب نرسانید" حمایت می کنند.

طلسم نویسی : با این حال، حقیقت این است که بیشتر جادوها سیاه یا سفید نیستند، خاکستری هستند - از جمله جادویی که اکثر جادوگران سفید که خود را معرفی می کنند انجام می دهند. اما این بدان معنا نیست که بد یا مضر است.

در واقع، جادوهای بیشتر جادوگران و جادوگران در منطقه خاکستری قرار می گیرند. سفید، سیاه یا خاکستری؟ همه جادوگران با تعاریف زیر از جادوی سفید، سیاه و خاکستری موافق نیستند.

طلسم نویسی : با این حال، این دستورالعمل‌ها می‌توانند به شما در حل تفاوت‌ها کمک کنند: هدف جادوی سفید رشد معنوی بیشتر است، از طریق تقویت ارتباط شما با قلمرو الهی و/یا کسب خرد از منبعی بالاتر. جادوی سیاه قصد دارد به شخص دیگری آسیب برساند یا دستکاری کند یا در اراده آزاد او دخالت کند.

هر نوع جادوی دیگری سایه ای از خاکستری است. این بدان معنی است که اگر برای به دست آوردن شغل بهتر یا جذب یک عاشق طلسم می کنید، در منطقه خاکستری فعالیت می کنید. ایرادی ندارد.

طلسم نویسی : با این حال، منحرف شدن از مسیر و ایجاد ناخواسته یک طلسم مشکوک آسان است – به خصوص زمانی که روز بدی را سپری می‌کنید یا با افراد دشوار سر و کار دارید. بیایید بگوییم که یک همکار یک درد واقعی در گردن است و شما طلسم می کنید تا با او به خاطر یک کار کثیف کنار بیایید.





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: