طلسم طلا
نوشته شده توسط : msnag

می‌توانید چوبی طلسم مرگ را انتخاب کنید که چوب آن از آن ساخته شود، به عنوان مثال، چوب روون، خاکستر، فندق یا بید. حتی برای به دست آوردن یک چوب طلسم طرطبه خاص با طول خاص و حتی گاهی اوقات در یک زمان خاص، نیازی به تلاش زیاد نیست.

طلسم مرگ

طلسم مرگ : در گذشته، بسیاری از جادوگران طلسم هندی هنر خود را به عنوان بخشی از یک سنت خانوادگی یاد می گرفتند که در آن به دقت آموزش می دیدند، همانطور که افراد دیگر ممکن بود نجاری یا سنگ تراشی طلسم زیبایی را بیاموزند.

روستاها «مردم حیله گر» داشتند که مردم برای همه نوع کمک به آنها طلسم طلا مراجعه می کردند، از تشویق به رشد محصولات کشاورزی گرفته تا تعمیر یک قلب شکسته.

طلسم مرگ : شفا بخش بزرگی از کار جادوگر را تشکیل می‌داد و بسیاری از جادوگران گیاه‌پزشک و ماماهای آگاه بودند. در ازای چنین خدماتی، جادوگر ممکن است یک مرغ، یک پیمانه غلات یا سایر ملزومات دریافت کند.

مفاهیم مذهبی با خود عمل جادوگری مرتبط نبودند، اگرچه جادوگران فردی اغلب باورهای خانواده یا فرهنگ خود را پذیرفتند. این هنوز هم امروز صادق است. اگر به دین خاصی تعلق دارید یا در مسیر معنوی خاصی قرار دارید، لازم نیست آن را رها کنید تا جادوگر شوید.

طلسم مرگ : در واقع، شما ممکن است انتخاب کنید که ایده های ایمان خود را در تمرین جادویی خود بگنجانید. اگر اصلاً به هیچ سیستم اعتقادی پایبند نیستید، این نیز خوب است. جادوگران می توانند از هر دینی پیروی کنند یا از هیچ دینی پیروی نکنند.

با این حال، فقدان قوانین، جزم اندیشی یا وابستگی مذهبی به این معنا نیست که جادوگران فاقد اخلاق هستند. Wicca و Witchcraft مردم گاهی اوقات اصطلاحات جادوگر و Wicca را با هم اشتباه می گیرند.

طلسم مرگ : جادوگری یک روش، یک مهارت، یک روش کار با انرژی برای به دست آوردن نتیجه است. Wicca یک فلسفه معنوی است، با قوانین اخلاقی، مفاهیم، ​​مناسک، خدایان و غیره خاص خود. بله، امروزه بسیاری از جادوگران در غرب خود را ویکان می دانند و ویکاها عموماً جادوگری می کنند.

اما جادوگران لزوماً ویکان نیستند. دیگر جهان های هستی بسیاری از جادوگران می پذیرند که یک یا چند قلمرو فراتر از زمین ما وجود دارد و موجودات غیرفیزیکی در کیهان با ما سهیم هستند.

طلسم مرگ : برخی به خدایان یا الهه‌های خاصی احترام می‌گذارند، و ما در فصل ۶ به آنها نگاهی خواهیم انداخت. ساحره‌های دیگر با فرشتگان، پری‌ها و ارواح طبیعت گفتگو می‌کنند.

برخی دیگر بر این باورند که همه چیز روی زمین – حیوانات، گیاهان، سنگ ها – دارای یک جوهر یا روح الهی است. اما جادوگران برای انجام کار خود نیازی به اعتقاد به موجودات الهی ندارند، همانطور که برنامه نویسان کامپیوتر، برق کاران و بهداشت دندانپزشکان برای انجام کارهای خود لازم نیست اعضای یک ایمان خاص باشند.

طلسم مرگ : زندگی پس از مرگ و تناسخ چرخه تولد-زندگی-مرگ برای همه ما واضح است، اما برای بسیاری از جادوگران این چرخه به همین جا ختم نمی شود. به جای اینکه زندگی با مرگ بدن به پایان برسد.

با احتیاط تیغه را بگیرید و در آب ولرم فرو کنید. مهم است که آبی که تیغه داغ در آن فرو می رود سرد نباشد، در غیر این صورت فولاد شکننده شده و ترک می خورد. به جای آب، ممکن است از روغن نیز استفاده شود. اجازه دهید تیغه به طور طبیعی خنک شود و سپس آن را تمیز کنید.

طلسم هندی

طلسم هندی : این مرحله سخت شدن کامل شده است. برای تمپر، تیغه باید یک بار دیگر گرم شود، اما این بار همانطور که بار اول گرم شد، به رنگ قرمز مات درآید. حالا، باد را دوباره در آب ولرم فرو کنید، به سمت پایین بروید و آن را در مایع به صورت بالا و پایین حرکت دهید.

آن را تمیز کنید و دوباره گرم کنید. هنگام گرم کردن این زمان، تغییر رنگ بسیار مهم است. حواستان به گرم شدن تیغه باشد زیرا به سرعت تغییر می کند و به رنگ نی روشن روشن و سپس به نی متوسط ​​می رسد.

طلسم هندی : بعد از کاه، به آبی تبدیل می شود، به بنفش، سپس سبز می شود، اما لازم است تیغه را قبل از اینکه آبی شود فرو کنید. به نقطه تیغه دقت کنید و آن را در دورترین فاصله از منبع گرما نگه دارید، تیغه را بگیرید و با اولین نشانه رنگ آبی آن را فرو ببرید.

حالا تیغه خنک شده را بیرون بیاورید و تیغه را چند بار داخل خاک فرو کنید. با انجام این کار، اکنون تیغه را از طریق هوا، آتش، آب و در نهایت زمین حرکت داده اید. اکنون، برای ساختن یک دسته، دو تکه چوب محکم بردارید، و روی چوب، یک طرح کلی بکشید تا تیغه‌تان در آن بنشیند.

طلسم هندی : چوب را با استفاده از طرح کلی به عنوان یک راهنما، اسکنه کنید و به بیرون آوردن چوب ادامه دهید. تا زمانی که تیغه شما کاملاً بین دو تکه چوب قرار گیرد.

هنگامی که به طور رضایت‌بخشی جا افتادند، سطوح داخلی دو تکه چوب را زبر کنید و یک چسب رزین اپوکسی قوی را روی سطحی که تیغه به آن می‌چسبد و همچنین بقیه را که تکه چوب دیگر به آن می‌چسبد، پخش کنید.

طلسم هندی : چوب را به هم بچسبانید و بگذارید ۳ روز بماند. هنگامی که تیغه کاملاً خشک شد، آن را از گیره جدا کرده و طبق ترجیح خود، نمایه دسته را روی چوب ترسیم کنید. شروع به حک کردن چوب در امتداد طرح به شکل دلخواه خود کنید.

شما ممکن است از فایل های مختلف برای صاف کردن سطح استفاده کنید و ممکن است با حکاکی روی چوب با شعار، یا نام جادوگر یا حتی دکوراسیون خود خلاق شوید.

طلسم هندی : چاقوی خود را تا حد امکان شخصی سازی کنید، زیرا این ابزار شخصی شماست و باید تا حد امکان خاص باشد. حکاکی یا حکاکی چاقو ایده خوبی است که تیغه خود را با نام یا طرح جادوگر خود نیز حکاکی کنید.

این را می توان به راحتی انجام داد. به سادگی تیغه خود را با موم بپوشانید تا از تیغه محافظت کنید، و سپس از ابزاری برای خراش دادن موم به الگو یا کلمه مورد نظر استفاده کنید و از آشکار شدن فلز اطمینان حاصل کنید.

طلسم هندی : سپس اسید سولفوریک یا یک ماده اچ را روی تیغه بریزید و اجازه دهید داخل شیارهایی که ایجاد کرده اید برود و تیغه را حکاکی کند. بگذارید چند دقیقه اسید روی پوست بماند تا خوب حک شود، سپس زیر آب جاری بشویید. موم را پاک کنید و تیغه شما حکاکی شده است.

کشیش سپس می گوید: «در این زمان از سال دروازه های بین دنیاها باز است. ما از اجدادمان، عزیزانمان می‌خواهیم که در این زمان به ما بپیوندند. ما آنها را دعوت می کنیم تا با کسانی که دوستشان دارند جشن بگیرند.»

طلسم زیبایی

طلسم زیبایی : پس از آن، اجرای یک موتیف فصلی انجام می شود. این قانون ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد و ممکن است بر اساس اعمال یا اعتقادات محلی باشد.

برخی از نمونه‌ها عبارتند از مرگ یک فرمانروای قدیمی و تاج‌گذاری بر زندگی جدید، یا مرگ حیات – زندگی جدید، یا حتی چرخ چرخان سال. اجرا در قالب نمایش، رقص یا حتی به صورت میم اجرا می شود.

طلسم زیبایی : پس از اجرا، زنگ هفت بار نواخته می شود. سپس یکی از اعضای عهد می گوید: «ما در شکاف زمان هستیم، زیرا این روز نه متعلق به سال قدیم است و نه به سال جدید. و همانطور که بین سالها فرقی نیست، بین جهانیان نیز فرقی نیست.

کسانی را که در اعصار گذشته می‌شناختیم و دوستشان داشتیم، آزادند که اینجا در این مکان ملاقات نزد ما بازگردند. هر یک از شما به روش خود دست دراز کنید و حضور کسی را که می‌شناختید و گمان می‌کردید از دست داده‌اید احساس کنید.

طلسم زیبایی : از این اتحاد دوباره نیرو جمع کنید. همگی بدانید که پایان و آغازی وجود ندارد. همه چیز یک چرخش مداوم است، یک رقص مارپیچ که می رود و برمی گردد، اما همیشه ادامه دارد.

در آن چرخش، Samhain جشنواره مقدسی است که پایان تابستان و آغاز زمستان را نشان می دهد: زمانی برای جشن گرفتن. سفری به پایین تونل تاریکی که نور بانوی ما را در انتهای خود دارد.»

طلسم زیبایی : کشیش سپس می گوید: “سال قدیم به پایان می رسد.” سپس همه اعضای عهد می‌گویند: «سال نو آغاز می‌شود» کشیش/کاهن می‌گوید: «چرخ می‌چرخد» همه اعضای پیمان می‌گویند: «و دوباره می‌چرخد».

کشیش یا کاهن می گوید: “خداحافظ بانوی ما” همه اعضای عهد می گویند: “به پروردگار ما خوش آمدید.” کشیش یا کاهن می گوید: “الهه تابستان به پایان خود نزدیک می شود.

طلسم زیبایی : سپس همه اعضای عهد می‌گویند: «خدا-زمستان پای خود را در مسیر می‌گذارد». کشیش یا کاهن می گوید: “سلام و خداحافظ!” اعضای عهد همگی تکرار می کنند: “سلام و خداحافظ!” کشیش و کاهن سپس اعضای پیمان را در اطراف دایره به رقص هدایت می کنند.

این ممکن است همراه یا همراه با آواز یا آواز باشد. سپس کاهن کلاه شاخدار را برمی دارد و سپس با آن جلوی محراب می ایستد. کشیش می گوید: الهه مهربان، ما از تو برای شادی های تابستان تشکر می کنیم. ما تو را به خاطر همه فضلت سپاس می گوییم.

طلسم زیبایی : میوه ها، محصولات کشاورزی، برداشت. با چرخش چرخ دوباره برگرد و یک بار دیگر با ما باش. حتی همانطور که پروردگار ما ردای را می پذیرد، با او در تاریکی قدم بزنید تا دوباره به نور بیایید. سپس کشیش می ایستد تا با کشیش روبرو شود که کلاه ایمنی را بالای سر کشیش نگه داشته است.

سپس در جهت عقربه های ساعت دور اتاق را دور بزنید. به جلوی محراب برگرد و سانسور را سه بار به سمت شرق بچرخان، همانطور که می گویی: به احترام تو، رافائل (شرق) رو به جنوب کن و سانسور را سه بار بچرخان، همانطور که می گویی: به احترام تو، مایکل، صورت (جنوبی) غرب و سانسور را سه بار بچرخانی لاگنیاپ /۱۳۹ می گویی

طلسم طلا

طلسم طلا : به احترام تو، گابریل، (غرب) رو به شمال و سانسور را سه بار بچرخان که می گویی: به احترام تو، اوریل، (شمال) بخور بگذار. دوباره بر روی محراب آتش بزنید، سپس مزمور ۱۰۴ را بخوانید و در نظر داشته باشید که همه چیز و برکات از جانب خداست که هر آنچه را در جهان است آفریده است.

همچنین گفته می شود که این مزمور از آسیب رساندن به افراد، ارواح و حیوانات جلوگیری می کند و میل به انجام نادرست را مهار می کند. ای جان من، خداوند را متبارک کن، ای خداوند، خدای من، تو بسیار بزرگی، تو لباس عزت و عظمت پوشیده ای.

طلسم طلا : خودت را مانند جامه ای به نور می پوشانی و آسمان ها را مانند خیمه دراز می کنی. او پرتوهای اتاق های بالای Hb را در آب می گذارد، ابرها را برای ارابه Hb استفاده می کند، او بر بال های باد راه می رود.

ساختن پیام رسان angeb Hb، Hb مانند شعله های آتش می شود. زمین را بر بنیاد ib استوار کرد تا هرگز واژگون نشود. خداوندا آن را با ژرفای اقیانوس برای جامه پوشاندی.

طلسم طلا : بر فراز کوهها آبها ایستاده بودند که از سرزنش تو عقب نشینی می کردند، به فرمان رعد و برق تو می چرخیدند، در حالی که کوهها سر بر می آوردند و دره ها به مکانی که برای آنها تعیین می کردی فرود می آمدند.

مرزی قرار دادی که آبها نمی توانند از آن عبور کنند. آب ها هرگز برنمی گردند تا زمین را بپوشانند. او چشمه ها را به دره ها سرازیر می کند. که مسیر خود را از طریق ۱۴۰ به سمت پایین می‌پیچند/ Charms, Spells, Formulas the hip. آب برای هر حیوان صحرا نوشیدنی می دهد.

طلسم طلا : الاغ های وحشی تشنگی خود را سیراب می کنند پرندگان آسمان در کنار آنها لانه می سازند. در میان شاخه ها آواز می خوانند. علف را برای گاوها و میوه ها و سبزی ها را برای انسان می رویاند تا از زمین غذا بیاورد و شراب دل انسان را شاد کند و روغن چهره او را درخشان کند و نان را برای تقویت قلب انسان درختان. خداوند پر از شیره است، سروهای لبنان را که او کاشته بود.

پرندگان در آنها لانه می سازند و صنوبر خانه لک لک است. او کوه بلند را برای بزهای وحشی و صخره ها را برای پناهگاه گورکان ساخت. او ماه را ساخت تا فصول را مشخص کند. خورشید زمان غروب را می داند تو تاریکی می‌کنی و شب می‌شود تا همه حیوانات جنگل در اطراف پرسه بزنند.

طلسم طلا : شیرهای جوان به دنبال طعمه خود پرسه می زنند و گوشت خود را از خدا می جویند. وقتی خورشید طلوع می کند، آنها برمی گردند و در لانه های خود دراز می کشند. سپس انسان برای شروع کار خود بیرون می آید و تا عصر به کار خود ادامه می دهد.

پروردگارا چقدر اعمال تو زیاد است! همه آنها را به حکمت آفریدی. زمین از آفریده های غنی تو پر شده است. دریا نیز وسیع و وسیع است. در آن چیزهای خزنده بسیار زیاد هستند، چه جانوران کوچک و چه بزرگ.

طلسم طلا : کشتی‌هایی که در دریا حرکت می‌کنند به آنجا می‌روند. لویاتان وجود دارد، تو ساخته ای که در درونت بازی کنی. همه اینها منتظر تو هستند، خداوندا، تا غذایشان را در موعد مقرر به آنها بدهی.

طلسم طرطبه

طلسم طرطبه : در واقع، خود ابزار چیزی نیست که جادو را تولید کند – جادو از جادوگری می آید که جادو را انجام می دهد. این یک توسعه جادوگر است، و مانند هر جنبه دیگری از ، “یک راه صحیح” برای هر چیزی وجود دارد.

از منابعی که در دسترس دارید استفاده کنید، خلاق باشید و اجازه ندهید هیچ مانعی بین شما و عصای عالی شما قرار بگیرد. ۷. لباس شخصی، تزیینات و نام شما ایجاد یک روپوش تعدادی از افرادی هستند که ترجیح می دهند بدون روپوش یا برهنه کار کنند.

طلسم طرطبه : در غیر این صورت به عنوان به معنای پوشیده شدن از چیزی جز آسمان نامیده می شود. جادوگری با روشی است که معمولاً ترجیح داده می‌شود، اما اگر آب و هوا اجازه نمی‌دهد یا به هر دلیلی احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید ردایی را برای کار جادویی بدوزید.

روپوش ممکن است از هر پارچه ای که می خواهید دوخته شود و ممکن است ساده یا ظریف و به هر میزانی که شما ترجیح می دهید باشد. اگر قصد نپوشیدن لباس زیر روپوش خود را دارید، مهم است که پارچه را با دقت در نظر بگیرید.

طلسم طرطبه : مطمئن شوید که راحت خواهید بود و به هیچ وجه پوست شما را خارش نمی دهد، خراش نمی دهد یا تحریک می کند. انتخاب یک پارچه برای خود روپوش و سپس آستر برای اطمینان از راحتی شما است.

در مورد مدل روپوش خود تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مقنعه داشته باشید یا نه، یا بند ناف دور کمر خود. جیب ها و طول آستین ها را در نظر بگیرید. رنگی را برای لباس خود و هر پیرایشی که می خواهید انتخاب کنید.

طلسم طرطبه : همچنین ممکن است ردایی به دلخواه شما گلدوزی یا تزئین شده باشد. این یک پروژه سرگرم کننده، خلاقانه و لذت بخش است! کلاه شاخدار و تاج الهه کلاه شاخدار یکی از روسری‌هایی است که کشیش زمانی که می‌خواهد نماینده خدا باشد از آن استفاده می‌کند.

همانطور که کاهن زمانی که قصد دارد در مراسم یا مناسک، تاج الهه را بر سر بگذارد. ساخت هر دوی این روسری ساده است و راه های مختلفی برای ساخت آنها وجود دارد.

طلسم طرطبه : ساده ترین راه (البته جدای از خرید ساده) این است که یک کاسه مخلوط کن مسی یا فولادی ضد زنگ را انتخاب کنید که تا حد امکان به خوبی سر شما مناسب باشد. کاسه را به شکلی که لازم است فشار دهید تا جایی که ممکن است راحت باشد.

در صورت وجود هر گونه ضمیمه غیرضروری مانند دسته، قلاب یا حلقه و غیره را بردارید. دو شاخ گاو تقریباً به یک اندازه بردارید و یک پایه چوبی را در پایین شاخ ها بچسبانید. این پایه را با استفاده از پیچ های محکم یا چسب اپوکسی یا هر دو به کاسه ای که اکنون کلاه ایمنی است وصل کنید.

طلسم طرطبه : این کلاه شاخدار انجام شده است. گزینه دوم این است که کلاه ایمنی را از چرم بسازید و سپس دو شاخ را مانند کاسه همزن به تکه چرمی وصل کنید. یک الگوی پایه برای کلاه بخرید و با استفاده از تکه چرمی الگوی آن را دنبال کنید.

ایده های آنها ممکن است تحت تأثیر سنت ها و پیشینه های فرهنگی، تجربیات زندگی شخصی یا خلق و خوی فردی آنها باشد. اشکالی ندارد برای اینکه جادوگر باشید نیازی به عضویت در سیستم اعتقادی یا مجموعه قوانین خاصی ندارید.





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: